The ČMI kid.The ofišl Abergaz grupij.I naravno drama queen

četvrtak, 24.05.2007.

[Barbie Girl]

AAAA.

Ja sam almighty sreĆno dijete sa šljokicama na i u očima.
Ja NEMAM suicidalne faze.
Ono je bilo upućeno nekome drugom.
Altough bih mogla biti u suicidalnoj fazi jer jučer je otišao =(
Ali obećao mi je da me voli.
I pala sam i ogrebala se jer je jučer škola mokra bila od pištolja na vodu.
Svi su bili sretni i špricali se jedino je on stajao i gledao kao u ništa.
Ali danas će on biti naj volje.
On to zaslužuje,jel.

A ja sam samo željela reći da sam trenutno najsretnija od svih.
Imam dvije prijateljice koje volim više od svega.
Jednog dečka koji zaslužuje svu pažnju,svaki osmijeh ovoga svijeta.
I Marinu koja priča gluposti ^^.
Imam alkoholaaaaaaa ^^.

Ja sam naj.
Imam previše boja na sebi i nije me briga.
I mala ja se deklarira kao rainbow osoba.
E da znaš ono kad pjevaš oči pune suza i smiješ se?
Ili kad njemu pjevaš Mladiću moj?
E a to je meni super kad se on meni nasmije.
I kad mi da šarenu špangicu koju je ukrao sestri.
Naj.

Osjećam se tada kao najbitnija na svijetu.
I trčim u krug.
I volim ga na daljinu.
Ali kad me čini sretnijom nego što sam do sad bila,što onda reći.

SPECIAL OSOBICA.

Njaaaaaaa.
[DAJTE MI ALKOHOL]
[PLEASE]
[BITTE]
[PORFAVOR]
[ŽMNJKLŠRTZ*to je kineski jel*]

E da.Želim da ona i ona i on znaju da su mi...
završiču post kad-tad kad nećem bit u čmi raspoloženju i kad će mi se dati.

AJM A RAJOT GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRL
IN A RAJOT VRLLLLLLLLLLLLLLD.
LAJF IN RAJOOOOT
IZ A KEJOOOOOOOOOOUS.

nda >(^^)>
- 10:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>