The ČMI kid.The ofišl Abergaz grupij.I naravno drama queen

utorak, 22.05.2007.

[Next thing I know...BAM.stars]

[EVERYWHERE]


[E a zakaj su njega bacili tuljanima?]
[Ne kužim ni ja,keve mi.]
[E daj past ću s ovog...KOJI KURAC JE UOPĆE OVO?!?!?]
*bila je to penjalica*
[Ne znam jebomepas.]
[Daj mi prst vina*pokazuje cijeli kažiprst* i prst kole*pokazuje profil vodoravno položenog malog prsta*]
[Ne može!Previše kokakole.]



Vidim te dvaput.
Što meni zapravo odgovara.
Grlim tebe a grlim te dvaput.
Poljubim tebe.
A ljubim i tebe i tvoj alter ego.
Crtaš zvjezdice po mojim rukama.
Smiješ se poput petogodišnjaka,što meni,zapravo odgovara.
Ljubiš me kroz smijeh,što te čini posebnim.
Voliš me i još uvijek se smiješ,meni odgovara.

Opet me vraćaš u djetinjstvo.

Volim te much?
- 00:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>