The ČMI kid.The ofišl Abergaz grupij.I naravno drama queen

srijeda, 16.05.2007.

tri točkice i zarez da im pravi društvo.

E da okreni moj broj.
Reci mi da me voliš.
Poklopi mi nakon toga.
I nasmij se.
Znaš da volim kada se glupiraš.

Kupi mi balon nakon što završimo sa kavom...
Onom poslije škole.
I kupi mi lizalicu.
I kupi mi rozu špangicu sa Hello Kitty.
Makni mi kosu s očiju kada šaljem poruku.
Dotakni moje obraze vršcima prstiju i nasmij se.
Poljubi me usred nekog suviše ozbiljnog razgovora.
Reci mi da izgledam kao IKS DE smajlić kada se smijem.
I na poslijetku,zalijepi mi naljepnicu na čelo.

Opet mi pokaži da me voliš.
Reci da me nikada nećeš zaboraviti.
Primi me za ruku i vodi me prema prugi.
Kada dođemo do pruge,zaustavi se,i gledat ćemo kako vlak juri prema nama.
Onda ćemo brzo pobjeći,sjesti u travu,puhati u maslačke.
Smijati se.
Bezbrižno.
Satima.

Nazovi me usred noći i pjevaj mi when flying feels like falling.
Pokrij mi oči rukama i natjeraj me da pogađam tko je.
Iako ću znati od prve tko je,pravit ću se da ne znam.
Jer,ja znam da to mami osmijeh na tvoje lice.
Nakon svega me okreni prema sebi i poljubi u čelo.
Odvedi me na probu i pjevaj samo za mene.
Obuci Clash majicu makar ju mrziš,za mene.

Uzmi moje retro naočale i nabij ih na facu,raščupaj kosu,i nasmiješi se.
Znaš da ti to odlično stoji.
Otmi mojeg najdražeg medvjedića i sakrij ga iza sebe.
Upali Vibratorse.
Našu pjesmu.
I zamoli me za ples.
Glupiraj se sa mnom.
Smij se nesimetričnim kvadratima na trgu.
Pošalji mi poruku usred sata da izađem van i poljubi me bez upozorenja.
A onda odi natrag.
Okreni se,jer znaš,još uvijek stojim tamo.
Nasmiješi se i pošalji mi pusu.

Nazovi me pod odmorom makar stojiš od mene 2 metra samo da mi kažeš da imam lijepu majicu.
Upozori me kada mi se tenisica odveže.
Dođi na biciklu pred moju kuću i pošalji mi poruku da pogledam kroz prozor.
Vodi me doma da upoznam tvoju mlađu sestru koju toliko obožavam.
Natjeraj me da gledam s tobom Terminatora po tko zna koji put.
Slikaj me mobitelom dok se glupiram.
Zalijepi mi ruke selotejpom oko sebe.
Smišljaj glupe rime u 2 ujutro dok sjedimo na klupici.
Pričaj mi o upisima na fakultet i o svojim ambicijama sa osmijehom na licu.
Reci mi da slijedeća pjesma na mp3u ide samo za mene,makar to bilo Đubrivo.
Ugrizi me za uho iako znaš da to mrzim.

Napravi bilošto.
Samo.
Nemoj me povrijediti.
- 17:02 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>