The ČMI kid.The ofišl Abergaz grupij.I naravno drama queen

nedjelja, 22.04.2007.

Je li to ono kad se klackaš i padneš na pod i smiješ se k'o debil pa ostaneš bez zraka?Je?A ONDA ZNAM!

Monodrama ili?

E pa da!Lijepo je biti glup.*govori iz iskustva*
Lijepo je,ma jebote,vjeruj mi je.
Lijepo je,ponovno imati tri godine.Ali...ovaj puta mentalno.
Ja sam jednostavno Ana Karenjina u martama,poderanim trapericama,sa oxymoron majicom.
I pola ćelave glave,dakako.
Imam visok prag tolerancije na alkohol,i ljudsku glupost.
Pušim Plavi Walter,i smješkam se kao da je sve u redu.
Ma ja ću se nasmijati,dići srednji prst u zrak i reći ODJEBI sa savršeno odglumljenim osmijehom,sa savršeno lošom izlikom da se ponašam djetinjasto.
PSP.To je moja bolest.PetarPanSindrom.
Ne želim odrasti,ja se bojim svoje sjene.
Rim nije izgrađen u jednom danu,rekli su jel?
Ma lažu.Oni su tada bili superheroji,oni su ga izgradili u jednom danu,nemojte mi lagati.
Shvatila sam nedavno da si ne mogu pomoći.
Nekontroliran smijeh,nekontrolirani ispadi agresivnosti prema gumici za brisanje,nekontrolirano padanje u zaborav.Kao.
Često se uhvatim kako razgovaram sama sa sobom.U mislima.
Često shvatim da ogledalo ne prikazuje mene.
Koji kurac moja pojava nekome znači?
Ma ja sam treš vila,ja svijetlim u mraku,ja sam potomak kružnouste.
Ma imam fobiju od okretnih vrata,rađe idem stepenicama nego proći kroz okretna vrata.
Ja sam sociopat.
Bojim se ljudi koje ne poznajem.
- 13:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>