Image Hosted by ImageShack.us

~ AvaNtuRa~
Nemoj da mi gradom pricas
da jos uvijek mene vidjas, nemoj lagati
uvijek se prikrijes vjesto
i znam da na moje mjesto druga dosla je

Ne pricam ja price prazne
i ne ljubim zene razne, nije istina
a to sto je bilo s nama
to ti dobro znas i sama, avantura je

Ref.
Bila si moja avantura
za mene samo broj
a sada pusti me na miru
ja imam zivot svoj

Bila sam tvoja avantura
samo za jednu noc
ti kazes pusti me na miru
i moras dalje poc'

Nemoj da mi gradom pricas
da se ti jos meni svidjas, nije istina
uvijek se prikrivas vjesto
i znam da na moje mjesto druga dosla je

Ne pricam ja price prazne
i ne ljubim zene razne nije istina
a to sto je bilo s nama
to ti dobro znas i sama, avantura je

Ref.

Bila si moja avantura
za mene samo broj
a sada pusti me na miru
ja imam zivot svoj
Image Hosted by ImageShack.us

Jako, jako

Rekao si mi, sto puta na dan
da te nerviram, sto koketiram
znam da si mi rekao, sto puta na dan
da te nerviram, sto koketiram

Ref. 2x
Jako, jako znam da srce udara ti tako
jako, jako pile moje nije tebi lako
jako, jako gori zemlja, gori more
umreces mi od ljubomore

Rekao si mi, da jako kratka je
haljinica malena mnogo iznad kolena
znam da si mi rekao jako kratka je
haljinica malena mnogo iznad kolena

Image Hosted by ImageShack.us

BILLY TALENT<3<3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....SuRreNdEr......
She reads a book from across the street
Waiting for someone that she'll never meet
Talk over coffee for an hour or two
She wonders why I'm always in a good mood

Killing time before she struts her stuff
She needs support and I've become the crutch
She'll never know how much she means to me
I'd play the game but I'm the referee

[CHORUS]
(Surrender)
Every word, every thought, every sound
(Surrender)
Every touch, every smile, every frown
(Surrender)
All the pain we've endured until now
(Surrender)
All the hope that I lost you have found
(Surrender) Yourself to me

Even though I know what I'm looking for
She's got a brick wall behind her door
I'd travel time and confess to her
But I'm afraid she'd shoot the messenger

[CHORUS]

I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
I think I found a flower in a field of weeds
I think I found a flower in a field of weeds
Searching until my hands bleed
This flower don't belong to me
This flower don't belong to me
Why can't she belong to me?

Every word, every thought, every sound
Every touch, every smile, every frown
All the pain we've endured until now
All the hope that I lost, you have found

[CHORUS]
(Surrender)
Every word, every thought, every sound
(Surrender)
Every touch, every smile, every frown
(Surrender)
All the pain we've endured until now
(Surrender)
All the hope that I lost you have found


(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
(Surrender)
Has my moment come and passed?
(Surrender)
I never had the nerve to ask
Image Hosted by ImageShack.us


CASCADA-ENDLESS SUMMER
It feels like paradise
The world is closing in
It feels so right
I start to fantasize
'Bout what we're getting in
Cuz now your mine
This is our time

It's an endless summer
Boy I want you close to me
In an endless summer
We'll make love and we'll be free
It's an endless summer
Boy i want you close to me
In an endless summer
Now it's time for you and me

Endless summer

My heart beats stronger
Now you're by my side
I'll hold you tight
Please let me show you
How we'll grab a ray of light
'Cause now you're mine
This is our time

Endless summer; boy I want you close to me
In an endless summer; we'll make love and we'll be free
Its an endless summer; boy I want you close to me
iIn an endless summer; now it's time for you and me

Endless summer
Image Hosted by ImageShack.us

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

It's my life..........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

zowem se riana...;)..ali odazivam se i na ria..rianica..koka..ribica..pl.ex b....mala...iem u 3 raz psvpa....volim svasta....svoj zagreeb<3...jednog konja...koonj.wowim te<3.....slusam. swasta...al naivise techno,trance,dnb,cajke......hmm.....volim sve ljubicasto....i crno....wowim auteke...sportske..street race....wolim gigija..ggdag..caar..i kao sto rekoh...volim svasta..ne nabraja mise....toeto. mwaa<3

ljubaf...<3....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


ewo par slikica meni najjebenijih autekaa.....<3<3<3
Image Hosted by ImageShack.us

swift....<3
Image Hosted by ImageShack.us

..ii...josh malo swiftaa...<3
Image Hosted by ImageShack.us

....<3<3<3.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




ponedjeljak, 31.12.2007.

Sve Stho Je Lijepo Kratko Traje..............

hEll0....waaaazzzz aaappp? i evo nas u zadnjem danu 2007..........yesyesyesyes......ah...godina je prebrzo proshla
pa da vidimo kaj mi se sve dogadalo........hmmm.....1,2,3,4, mj. chu da preskochim jerbo nije bilo nish posebno....ugl.
skola,i dosadne stwari.......5 mj.-moja firma,zadnj izlet u pokojnom 8.b,kri's b-day-dan kad smo zapocheli avanturu na pantohiku,damir,mario,branko,filip,sweet-shugar-danijel,filip......,puuuno shopinga,vrijeme je vech postalo lijepshe i toplije,
lagane pripreme za srednju.......zapresich-greedygreedy,...............finofinofinofinogreedygreedygreedy
6 mj.-zadnji dani u 8.b,shoping,shoping,shoping,tu i tam pantoohiko,21.6.07-zadnji dan skole-weeeeee,sljede dani
izlezavanja i gledanja tv-a(fala ti boze na toj napravi)-tamo sam i vidla billy talentcerekcerekfino...
7.mj.-dani strepnje,prijave,rezultati i upisi-no tnx good sve je dobro proshlo i sad sam ponosna kozmeticarka u psvprelogu,
izlezavanje,shopping...i napokon dosao je i taj dannjaminjami 12.07.07 kada smo oshli na more....weeeeewavewave
MALINSKA......aaah........kupanje,suncanje,gogy i crveni medo,kralj lear,ullysess..itditd,sjebala sam si mob(bravo yaludbang) tak da sam ostatak ljeta provela bez te stvarchiche,upoznah jednog prejebenog slovenca,lik je fkt finofino,
al nismo bash prevech prichali jerbo se nismo kuzili,zato se moj bratich s njim skuzil i tak da su njih dva cjelu vecher nesh prichali,a ya ko kreten za njima hodala,al ok janez iliti imenom Andraz ima dooooooobru guzu....dada.......finocerekfino
te divne vecher bio je i vatromet.....i tako mi na klupichi gledamo vatromet,a janez sam kaj nije zavrshil u krilu,
mom bratichu......ishli smo mi i do lunaparka,pa do standova sa narukvicama(onim pletenim) pa su si decki "nakupovali" narukvica, i tak... kad je na satu bilo 11 ja krenuh doma jerbo sam vech tr ebala bit doma,pa sam u petama od cca. 6-7 cm
trcala po brdu,nebili stigla sa malim zakasnjenjem-i uspjela sam ,sam kaj su mi noge patile iduchi dan.....i tak se ya probudim drugi dan,kad ono nema andraza,osho natrag u slo.....ah,kaj se moze......nakon tjedan dana je i osho moj bratich
pa sam ostala sama tam.....kmeeee,ali NE zadudo jerbo su doshli bilichi....weeee ......greedygreedy i tak vech je dosho 8.mj-jedno vrijeme opche nisam izlazila iz kuche,jerbo mi se jednostavno nish nije dalo,gledala sam dodir s neba-prejebena serija i cobru 11,takodjer prejebeno........onda sam jedno vecher ishla do starog apartmana ,jednostavno sam htjela vidjet dorjana,helenu i ekipicu s kojom sam se druzila....i tak smo se ya i on nashli,bez helene weeefinogreedy,bio je tam josh neki lik koji kao mene zna,al ga ga se bash ne sjecham....treali smo ic do grada al smo odlucili ostat pred zgradom.....i tak nakon josh kupanja i suncanja doso je dan za zg-iskreno jedva sam cekala taj dan.....
i tak pocela je skola,doso i 10.mj-moj b-day,pa 11,pa12 i evo nas opet na kraju iliti na pocetku.........greedygreedy
i tak to je bila moja godina ,nadam se da che sljedecha bit malo bolja,da chu ispravit matku i da racun za net nece bit preveliki.......kommajte mi i dalje ..........sve vas wavewave i kisskiss.......



| komentiraj! (16) | isprintaj | # |

nedjelja, 30.12.2007.

warning......warning

ljudeki post je malo(puuuno) sjeban......nis ya kriva......
morat che te st micat onu strelicu da moete procitat kaj pise.......
sry...........kissheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang



| komentiraj! (15) | isprintaj | # |

Postich Za Jednog Emacha.........wmah baby.....

hEllo ljudeki............WaaaaaaZZZZZ aPPPPPpppp.....................wavebeljnaughty.......evo kao sto sam i obecala,ovaj
postich posvecujem jednom emachu,kojeg uvijek razvesele veseli rakuni..............pa ovako.........rakun(procyon lotor)
je zvjer iz porodice rakuna,slicna malom medvjedu,a njegovo krzno je jako skupocjeno i veoma pogodno za bunde......
pa upravo zato ja izvalih "DABOG DA TI VESELI RAKUNI PISJALI PO KRZNU"............erm....... kaj joc? (zaboravih kaj sam htjela rec.....ludlud....) idemo mi na neke od mnogi mojih bisera,pa ako se sjetim joc sta o rakunu,napishem........
khm......jednom na vjeronauku ja se upitah: zake svecenici ruke drze ko da nesh mjere,i onda pocnu.......moj grijeh,moj grijeh moj preeeeeeeeeeeeevvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeliki....................grijeh.................sretansretansretan
ili kad smo iali ispravak jednog testa profa je rekla da ona moze puno toga progutati ali bash taj odg. ne......na to ja svojoj frendici........."a ona voli gutati......."sretansretansretansretansretansretan............eto ponestane mi inspiracije.......
inache ia toga puuuuno ..............eto,danas je zadnja nedelja u ovoj faking godini..........neznam dal dacryil mozda sretan
no uglavnom sutra chu napisati kaj mi se sve dogadjalo u 2007,ljeto che biti najdetaljnije..........greedygreedygreedygreedy........... daaaaaa......... eto dragi moj,kako ti se svidio moj post sam za tebe???? nadam se da si se nasmijao bar malo..............WmAh babyfinofinofino............i pooooz svim koji me chitaju,fawa nja kommichima.........wavewavewave &kisskisskiss...................
i josh nesh,nadam se da se niko nije uvrjedio na ono o svechenicima............greedygreedyaj idem ja sad napokon
nesh njaminjaminjami.............thumbupthumbupthumbupfinofinofinofinofino



| komentiraj! (3) | isprintaj | # |

subota, 29.12.2007.

Smrdi Smrdi Uzasno Smrdi................ewwww

bokich-cmokich ljudeki moji........Eto dani tako brzo prolaze da je to uzasno.........i nebum se ni okrenula a vech bu ljeto....
weeeee....jedva chekam......informacija za sve koji zive u rijeci il u okolichi.....ja vam ljetujem u malinskoj na krku..........thumbupthumbup.........no vratimo se mi mojoj danasnjoj temi.......e da zaboravih pitat -al kaje sa zabranjenom ljubavi????????????jel to zavrshilo il kaj?????malo sam zbunjena po tom pitanju..........i sad napokon gremo na moju temu
weeeeeeeee..............Danas,sam opet bila u gradu i crkla sam...sto od smrada a sto od hodanja.............pa da krenemo od pocetka.......u 11 sati sam se ustala,i bash ko narucena nazvala me best frendica.....tnx chika...............nakon sat vremena razgovora odlucih s bakom ic u shopping......kobna pogreska........burninmadburninmad .......i tako nash dve odosmo do trga,pa me odvukla u katedralunut,pa u namu........nakon toga odosmo mi do teranove da joj ja pokazem jedne fora hlace....wavewavewave........al nish od hlaca.....burninmadburninmadburninmadburninmad i opet pjeske do britanca,al tam napokon na tramvaj......sve bi bilo ok da u tramvaju nije smrdilo ko da je neko crko....pa mislim stvarno za zrigat se.............i u tom trenu bax(baka) se sjetila da treba ic u super konzum na chernomercu.......i tako se mi vozimo u
tramvaju prepunom baba u krznu,dedeka koji zaudaraju na kontenere i cigicha koji prose..........napokon evo i nashe stanice weeeeee........u konzichu josh gore....... nemresh ni proc od svih tih ljudi,a o redu na blagajni da ne govorim.....headbang..........i na kraju cjela priche opet u tramvaj..............I onda se nadje neko pametan pa me pita-
Zakaj ti radje idesh pjeske nego tramvajem????? ludludludludludlud i tako zapocheshe moja zadnja subota u ovoj godini.................. eto........kommajte me...............sutra che biti malo normalnija tema....nadam se.............finofinofinofinofinofinofinofinofinofinofino-e kak vam se svidja owaj smajlich??????? meni je pwesljatki............i malo je perverzan......heh......aj kisssam vas.................kisskiss



| komentiraj! (8) | isprintaj | # |

petak, 28.12.2007.

Ah Te Babe U Krznu.............puj

wavewave LJUDEKI MOJI!!!!! Danas sam isla po ocjene u skolu.......sve su fkt super sam kaj me ta matematika headbangburninmadheadbangburninmadheadbangburninmadheadbangburninmadbangbangbang:bang
headbangburninmadbangheadbangburninmadbang...nadam se da sam to dovoljno jasno docarala......onda smo ecy ,mox i ja ishle pjeske do autobusnog.....nutnutnut.....e da ja sam imala tenisice na ovaj snijegludlud pa si mozete mislit kak mi je bilo toplo za nozichenut i uz to sve sam josh dobila zuljeve.....headbang..no uglavnom.....na avtobusnom
smo otishle na dvojku i odpelale se do glavnog....tam smo srele puppsy i kobescakicu pa su one otishle u importane,a
ya i ecy pjeske do trga......zujozujo.....na putu do tamo smo cjelo vrijeme za babama vikale "PUUUJ,KRZNO!!!!!!"
ili joc bolje ja sam pametna izvalila dva nofa bisera-"MENE MAMA UCILA DA PLJUNEM BABU U KRZNU" ili "DABOG DA TI VESELI RAKUNI PISJALI PO BUNDI" i na samom kraju,vec pred trg ,u praskoj ul., vidjesmo mi ni vishe ni manje negoli glavom i bradom VLATKU POKOS EX RADELJAK.....il je joc uvik tak,neam blage,no koga briga.....Nasha draga Vlatkica
imala je duugu masnu kosu,i bez bundu......da,da,da......no za njom nismo nish vikale ,jerbo nam je bilo presmjeshno kak ta zena sad zgleda........bangbang......zatim smo doshle na trg,a kad ono tam sve prepuno medveda,zeceva,chinchila,hrckova.....bile smo u cudu i nish nam nije bilo jasno....ali kad smo bolje pogledale,shvatile smo da je to zapravo hrpa baba,raznih velicina i oblina,ali narafno u bundi!!!!!!: bangbangburninmadburninmad no......
krenusmo nas dve prema terranovi kad ono tam na pol puta sretnemo mi jednu trebicu iz ex razreda,ali nije bila sama nego
valjda sa svojim boyfrendom,viknemo mi njoj *********,u najboljoj namjeri da se pozz i chestitamo bozich,jerbo se gro vremena nismo vidle,a ona nama sam "bok!!",al ok,nea beda,nije mi nish ona tak nesh u zivotu da se zivciram zbog nje....
napokon smo i usle u tu faking teranovu,tam nis special,snizenje...blablabla.....al tam smo pak srele adelu,trebu iz razreda,zapravo predsjednicu razreda,,,,cura je legenda......fkt je zakon.......sretansretan....i tako stigosmo nas dve do britanca....ecy je oshla na bus,a ja u 11-esticu prepunu baba u bundama,koja za sobom tegle ona faking kolica.........
e da... zaboravih napisat da smo kod branimirove,pred puckom kuhinjom vidle babu u krznu,pazi sad-nema kaj za jest a ia za bundu,a mozda je zaklala neku drugu babu i otela joj bundu...nikad neznash,danasnje babe su ratoborne....eto to je to za danas..........komentirajte mi i dalje i recite mi kaj mislite o babama u krznu?????kisskisskiss



| komentiraj! (27) | isprintaj | # |

četvrtak, 27.12.2007.

I'm a Barbie Girl In A Barbie World..........

Za pocetak fawa vam moji ljudeki na kommichima.......Weeeeeeee,sad sam happy...............nastafite i dalje.......
Bash mi e fora ovaj nofi dizajn,a vama???? Danas chu probat stafit neke slikice ak bum iala vremena......
No vratimo se mi njoj......Ona je chudna kolko' je savrshena......duuuga plava kosa,moze i smedja,proporcionalno tijelo,NO celulit,fensi cipke i oblekica........e sad,moja nikad nije bila tako savrshena,jerbo bi uvjek zavrshila bez ruke il noge,
a nerjetko bi i zavrshila sa zapaljenom kosomburninmadludburninmadlud.....da....vech ste sigurno pogodili da je rjech
o barbie,jednoj i jedinstvenoj.......sretansretan.......Na opri jednom prilikom vidjeh da je bila tema o tome kak upravo ta barbie zbog svog izgleda izaziva komplekse kod nekih cuwica,al budimo realni,nemresh zivjet u McDonaldsu i bit mrshav,
dobro,tam je fiiina papicanjamipartyal opet......pa di bi ja doshla da rucham,vecheram,i doruckhujem tam????dead
khm...zapravo i nikam nebi ni doshla jerbo nebi mogla izachiludluddeaddeadlud hehe.........al sam duhovitaaaaa....
Barbie je i dobila i svoju pjesmichu....Aqa-i'm a barbie girl.....fora pjesmica........A di je Barbie tu je i Ken..........
On opisuje modno osvjestenog muskarca,koji uvijek brine o svom izgledu i zgleda do jaja(prem da ih ni nema...)......
ali Action man bez problema nadmashi Kena....pa efo u kommichima mi napishite kaj mislite o Barbie,kenu i action menu...
ko s kim,kada,i zasto?????/finofinofino....daaa........I dok barbie muku muchi s kenom i action menom(ovo se i rimuje)
meni netreba ni ken ni action men,nego jedan mawi pwesljatki karate kid s kuhachom v ruci.....finofinofino:fino
eto to e to za danas.......tema je malo friki,al neam bash inspirejshon........zujozujozujo........kissam vas sve........
kommajte i dalje......kisswavekisswave



| komentiraj! (16) | isprintaj | # |

srijeda, 26.12.2007.

JA is back!!!!!!

hello........neznam dal da vjerujem savrshenoj......ono kaj joj se dogodilo nije bash nice,pogotovo na x-mas......
sad mi je zal kaj sam ju vrijedjala,al me fkt izivcirala sa svojim spikama o bogatstvu i tim stvarima.......
da.......evo kao stho se da primjetiti iam nofi dizajn,tream i nofi avatar..........i tream stavit neke slikice.......
i josh puuuno toga,srechom sam na praznicima.......pa iam vremena......thumbupthumbupthumbup
eto.........idem si uredjivat blogicha,a kaj se tiche mog piczoa to che da pricheka,neam zivacha trenutno za to jer
piczo trea kompletni make overburninmadburninmad....idem ja sad traziti prijatelje....tream vishe kommova.....
eh,i ja pametna otvorim blog kad to vishe nije inludludludlud, a valjda che se nachi neko........
kissam vas.......kiss



| komentiraj! (15) | isprintaj | # |

utorak, 25.12.2007.

Ho Ho Ho,Merry Christmas!!!!!!!!

Bozichna charolija kruzi svijetom.............ah.......kako dubokoumno..............XD...........................

hELLO LJUDEKI!!!!!! Bozic je!!!!!weeeeeeee!!!!!!! I prvi put nakon 4 godine napokon ima snijega!!!!!!beljbeljbelj
Zelim vam svima sve najbolje,puno sreche i zdravlja i puno puno lipih poklonchicha..........Ove godine nisam imala neki turbo popis.......chudno...........deaddeaddead.....Kaj chesh... dobila sam sve kaj sam trazila tokom godine tak da sad neam nekih zelja,osim jedne: Da napokon ispravim ono sranje kaj se zove matematikaburninmadheadbangburninmadheadbangburninmadheadbangburninmad!!!!!!!!!!!!!!!
To e to od mene .......... e da poozichi............najvechu puuuuuusu shaljem malom crnomcerekcerekcerekcerekfino,
mom najnaaaaj bratichu smokin i onoj wc skoljki s biserom,za koju pretpostavljam da mi e best frendicanut.......
khm.......???????zujozujozujo??????? pozzdravljam sve koji me poznaju, i vas u studiju i reziji.........i zelim mir u svijetu!!
SRETAN BOZICH
kissfinokissfinokissfinokissfinokissfinokissfinokissfinokissfinokiss



| komentiraj! (3) | isprintaj | # |

ponedjeljak, 24.12.2007.

PADA SNIJEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wave chini se da chemo ipak imati bijeli bozich!!!!!!!!! weeeeeee!!!!!!!!!!! bila sam u shopingu kada su pochele padati ,ne pahulje,nego snjezne krpe !!!!!kak je bilo foraaaa...........sva sam bila bjela i mokra(od snijega,naravno.......nut) Sad sam fala bogu doma.......grijem se i pijem chaj,malo sam prehladjena tuzan.......cjeli stan mi mirishi na kolache....njami
idem kitit bor..................weeeeeeeee..................puuuuno pozicha mom naj bratichu smokin,malom crnom cerekfino
i EcYsretan pozz & kiss iliti mah&kiss



| komentiraj! (1) | isprintaj | # |

nedjelja, 23.12.2007.

hello ljudeki! Sinoch je zavrshio showtajm....pobjedila je franka........I ples sa zvjezdicama je zavrshil,mislila sam da che lana pobjediti sretanonaj zadnj ples je presavrsheno odplesala........sutra je badnjak weeeeeeee!!!! jedva chekam da si uredim sobu i okitim boreka........bila sam opet na blogu od savrsene u nadi da je postala ok,al nije....kaj se moglo ochekivati od nekoga tako umisljenog,bezobraznog i jadnog poput nje......lijepo sam napisala u boxu da nevolim umisljene ljudeke i 1. kommich mi je bash od jednog takvog primjerkaludludludpa to je za ubiti se....bangbangbang...kak neko moze tako srat????mozda chu si i ja otvoriti jedan takav blogich na kojem chu srat da iam para,vile,da sam fotomodel,da bi je best frendicha paris a bratich britny il 50 cent,da iam svoj vlastiti avion i to rozi,da zgledam ko da iam 18 god a zapravo iam 15....
ajoooj........e da i onda mi josh moja best frendica veli da sam bezobrazna jer sam zvrjedjala tu ludludlud....... ona mi nije napisala nis lijepo,sam mi je napisala da ju posjetim,zabranila je anonimcima da ju kommaju sam zato kaj nisu dovoljno dobri za njen 'fensi' svjet pa ju nisam mogla kommati anonimno.......ludludludlud.....eto to je utoliko to...........
za kraj efo fam mog najnaj smajlichafinofinofinokaj nije pwesljatki..............ecy fala na kommichima,kommaj me i dalje......
kissy kissy iliti wmah wmah kisskiss



| komentiraj! (1) | isprintaj | # |

subota, 22.12.2007.

Veki je pobjedio!!!!!!!!!!!!!!!!! Weeeeeeeeee

Jucher je zavrshila 4. sezona big brothera...........Arsen je izashao prvi,iza njega shokre a super finalisti su ostali maja-paola i veki............veki je posto nofi milijoner,a sta ches decko zna kuhati grah.........njaminjaminjami
Sad mi je osto josh showtime.....mali ponjavich bi mogo da pobijedi ili chak franka.......vidjet chemosretan........
Danas chu ichi kupiti boreka.....weeeee.....jedva chekam badnjak..........greedygreedygreedy ......................
to bi bilo to................Kao pahulja,dok se okrenesh u trenu prodje godina,i sve stho danas tako je stvarno,sutra je samo uspomena............kisskisskiss.......puuuuuno wavemahwavemahwavemah malom crnomcerek



| komentiraj! (1) | isprintaj | # |

četvrtak, 20.12.2007.

This Is How It Goes........

........you can steal my body,but you can't steal my soul......cause this is how it is,and this is how it goes............
Bubnjar grupice BILLY TALENT Aaron pati od teske i neizljecive bolesti MS-e iliti multiple skleroze......no
Sve je pocelo prije gotovo deset godina,u studenom '97 .........kako i sam veli odjednom je osjetio chudnu slabost u nogama i zbog bolova koje je osjechao nije mogao hodati duze od 5 minuta.........kada je 1999 osjetio nepodnosljivu bol u ocima ta stravicna dijagnoza izasla je na vidjelo..........danas deset godina kasnije Aaron kaze "..osjecam se jaci nego ikad...dugo sam razmisljao o tome da li otkriti svoju zivotnu pricu javnosti a onda sam pomislio:ima toliko ljudi koji se svakodnevno bore sa svojim bolestcu i misle da je nemogu pobjediti....htio bih im poruciti da sve mogu ako vjeruju u sebe..
....u pjesmi grupice billy talent THIS IS HOW IT GOES govori se o prijatelju koji boluje od MS-e,sada je jasno da je taj prijatelj Aaron..........Ipak,Aaron je svjestan chinjenice da boluje od neizljechive bolesti,zbog koje bi mogao cak zavrsiti u kolicima!!!!!!!!!!!!!!!!!!no Nitko jos nezna koliko ce dugo jos mochi udarati bubnjeveu svojuj grupichi,nadajmo se da cemo jos duuuuuugo mochi slusati ga u pozadini dok Ian i Ben vriste po stageu..........Ipak Aaron se bori-zbog sebe,zbog obitelji,zbog fanova,zbog benda..............drz se Aaronthumbupsretan
finofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofino:fino
ajmo sad malo o meni.........:nut sutra je zadnji dan skole weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweeeeeeeeeeeeeeeweeeeeee
ocjene su vec zakljuceneheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang to mi je za matishu sve ostalo jeyes
to e to za danas..........puuuno pooozicha mojem najdrazem bratichu,jednom malom crnomcerek, ecy....i to e to..........
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



| komentiraj! (1) | isprintaj | # |

srijeda, 19.12.2007.

BILLY TALENT................4 ever

Billy talent je kanadska punk-rock atrakcija koja postoji vec niz godina,a poularnost je stekla tek prije dve godine kada su izdali album s nazivom BILLY TALENT. Do tada su uglavnom objavljivali svoju glazbu u nezavisnoj produkciji.Upravo s tim albumom billy talent je izasao iz anonimnosti,te su singlovima TRY HONESTY(thumbup),RIWER BELOW i THE EX zaintrigirali javnost.Iako billy talent pod ovim imenom iza sebe imaju samo dva albuma,bend pod raznim imenima djeluje od pocetka devedesetih godina.Tjekom tog vremena billy talent su u kanadi stekli status odlicne live atrakcije,za to vrijeme su snimili i svoj prvi album pod imenom "watoosh",ali tada su se jos zvali peez.Nakon pravnih sporova mjenjaju ime u BILLY TALENT.S promjenom imena mjenjaju i dotadasnji rock zvuk prema punku,a istodobno izbacuju i svoj demo try honesty,koji kruzeci po netu na sjevernoamerickoj underground sceni stvara od billy talenta zvijezde............Dvije godine nakon dema izbacuju svoj prvi album,s kojim su osvojili gro nagrada..........................

O TREBAMA IZ GRUPICE..................fino

Pjevac: Benjamin Kowalewicz a.k.a Ben- greedy
Rodjen:16.12.1975
Grad:montreal,Quebec,kanada
osnivac i maskota grupe,roditelji su mu podrijetlom poljaci i on se ponosi svojim poljskim korjenima....pohadjao je katolicku srednju skolu our lady of mount carmel,tamo je valjda i upoznao ostatak trebica iz grupe,radio je i mnoge poslove,cak je i cistio avionske zahode...........ah naporan je put do slave.............zubo

El.gitara:Ian D'sa(onaj s cudnom zurkom)
Rodjen:30.10.1975
rodjen u U.K-u,ali je odrastao u ontariu(kanada)
svira el.gitaru.prateci je vokal,iliti to je onaj kaj vristi u pozadini........pjeva

Bass gitara:Jonathan Gallant a.k.a Jon
Rodjen:23.07.1976
Streetsvile,ontario.......

Bubnjevi:Aaron Solowoniuk
Rodjen:15.12.1974
toronto,ontario,kanada
bubnjar,graditelj grupice,prije gotovo 10 godina osjetio je prve simptome opake bolesti MS-e(vise u iducem postu)

Eto to bi bilo to od mene zasad.........jadni moji prstici...........kissy kissykiss





| komentiraj! (3) | isprintaj | # |

utorak, 18.12.2007.

jos malo pa.........GOTOVO!!!!!!!!!!!!!!!!

hello!!!!!jos malo pa naaaaaaaaaaaaaapooooooookon praznici!!!!!!!wwwweeeeee.......e da moja draga best frendice na kaj te ovo podsjecalazelazelazelazelazehahahahahahahahah nije ti dosta??????lazelazelazelazelazelazelazelazelazelazelazelazelazelazebrijem da sad je....... no vratimo se mi na skolu i pjaznike....sve ocjene su mi supeeer sam kaj mi je
matematikaheadbangcrynononoburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbang.....ah kaj cu....
vazno da mi je razred the best...... Evo opet je bozicno vrijeme...........godina je fkt (pre)brzo prosla.........nadam se da cemo imati bijeli bozic(mislim na snijeg,u slucaju da ovo cita neki nimfich)..............aj to je to od mene zasad............samo mi vi komajte...e da,SAVRSHENA fala ti na komentaru.........pisem sutra ako se sjetim.........kissy kissy iliti wmah wmahkisskiss
e joc nec pogledajte ovog smajlicafinofinofinofino-kaj nije perverzan????



| komentiraj! (1) | isprintaj | # |

ponedjeljak, 17.12.2007.

weeeeee iam blogicha!!!!!!

hello ljudovi!!!napokon i ja iam svog blogicha.......bash sam fensi..........lol..........
neam blage kaj da sad napisem....khm.......dosta o mom blohichu ajmo malo o meni..........
zovem se riana,zivim u zgb-u........1.razred psvprelog...........volim sve kaj vole mladi,svoju best frendicu ecy
i najludjeg braticha na svijetu filipa,pantofcak ....i jos puuuuno toga...............
poozach & kissach



| komentiraj! (3) | isprintaj | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.