.....Nisam više uspjela suzdržati suze. Vidjela sam da i on plače.»

da...ionako bi pisala o tome, valjda, hm...al sad sam natjerana
tko me natjerao?! bilo bi bolje reći, što!
no, onda?
pa mislim, mislim da se zove, joj kao onaj organ, no, znaš, onaj crvene boje kao krv! misliš...misliš….
no?
pa, ti se sjeti to je ionako tvoj san! nemoj mene tjerati na to!
pa ne mogu to reći, bar ne sad ovdje, dok stojim pred svima! možda u tamnom kutku svoje sobe..možda onda...možda...
daj, nema možda! sad i odmah! Reci! Reci! Reci!!!
neeeeeeeeeeeeeeću!
Reci! Moraš!
al, kad..
nema ali!
zašto si takav? zašto me tjeraš na nešto što ne želim?
zato što bi stvarno bilo i vrijeme za to!
no dobro!........reći ću. reći ću sve! reći ću svima! jesi sad zadovoljan?! jesi li?! jesiiiiiiiiii!
gade jedan!
nisam gad! dobro možda malo, al stvarno je bilo vrijeme…
pa al ja nisam bila spremna, no ti to očito ne možeš shvatiti ni prihvatiti stoga zbogom!
Ne, možda nisam mogao, ali istina bi kad tad izašla na vidjelo. bolje sada kad si još malena. manje će boljeti! s vremenom je sve teže i teže!
pa možda za mene to nije važno! a i rekla sam ti već nešto, zbogom!
ako ti to stvarno želiš, onda dobro. zbogom! al ja znam da je bilo vrijedno toga! jer bilo je! To se moralo ionako dogoditi stoga, bilo je vrijedno
ma daj odjebi
hej stani! nisi to izgovorila!
što sad pak nisam izgovorila?! nemoj mi sad ti tu pametni i veliki, soliti pamet!
nemoj se sad izvlačiti!
No!
ok dobro, ne shvaćam smisao al ajde-SRCE!!
Jeli bilo toliko teško?!
ljubav
vidiš?!
leptirići- sreća
prošlo je!
kraj, tuga i bol
jeli sad lakše?
nikada neće biti lakše!
zbogom ti glupi glasiću
zaboravi da postojim!
pusti me na miru pustim me da živim svoj život!
žao mi je al ne mogu.
to je moj život.
ja sam tvoj život.
dio sam njega i ne mogu, makar i ja to želio…
ma znaš što?! ušuti, umukni, ajde dobro bar šapući tiho, tiše ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us P.S- SRETNA NAM PRVA GODIŠNJICA DRAGA! wink

15.02.2007. u 21:15 | Komentiraj (37) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Budučnost je nesigurna i kraj je uvijek blizu!!
James Douglas Morrison












Tko je ona?
Tko je jedna mala djevojčica, koja pokušava preživjeti u svijetu tih velikih i ozbiljnih ljudi!! Iako ih ne shvaća, ne zamjera im, jer ni ona sama ponekad nije shvaćena.
Što ona voli?
Voli umjetnost! Bez koje ne može zamisliti život.
Svakodnevno uživa u glazbi i slobodno vrijeme provodi u kazalištu, takozvanoj Zemlji mašte!
Gdje ona izlazi?
Kada ima love, pohodi klošarska odredišta, koja garantiraju dobru zabavu!! Oni koji su imalo nalik na nju, znaju gdje je mogu naći!!







Tko sam ja zapravo?! Ljudsko biče- to je jedina tvrdnja koja je uistinu točna, sve ostalo...
Živim, sati odmiču a dani prolaze. Starim, bolje rečeno odrastam ali kada bolje razmislim, da li sam ja svega toga svijesna? Valjda jesam, trebala bi! Shvatit ću jednog dana! Valjda!?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blog layouts

blog layouts


blog

blog


blog layouts

blog layouts

bla