When you"re strange, no one remembers your name...

Selim se u novi grad!
Sama i izgubljena u novom prostoru koji me okružuje.
„Što si tamo našla?“, pitaju me stari poznanici.
Odgovor na to pitanje glasi:
„Dragi moji, sve je isprava bilo toliko zastrašujuće, toliko uznemirujuće, jednostavno NOVO!
Najgore od svega je bilo to,
da kad sam mu pružila ruku i kad je uzvratio istom gestom,
već sa svojim stiskom poručio mi je,mala znam ja takve!
Jedan dodir uopće nije dovoljan da shvati mene i moju psihu.
ON TO NE MOŽE SHVATITI (osim ako nema neke posebne moći)


People are strange, when you"re sranger,
Faces look ugly, when you"re alone,
Women seem wicked, when you"re unwanted,
Sreets are uneven-when you"re down


Ljude je nemoguće prosuditi u jednoj sekundi, ipak sam se gradila kao osoba sve ove godine prije našeg susreta. To tako jednostavno ne ide, iako to svi zapravo radimo, zar ne?!
…prosuđujemo prije nego što upoznamo osobu. Čak se je ni ne trudimo shvatiti, odmah osuđujemo i svrstavamo sve u određeni koš
- aha ti si neka metalka - drogerašica s kojom ne želim imati posla,
ti si neka šminkerica-znači nemaš vremena ni za što osim za sebe i svoj izgled, o oprosti i za dečke!!!
Ili…pa to je ona krava od cure, o kojoj mi je pričala susjeda!! Ovo je ugrubo opisano ali je istinito!!

Kako li se samo prevario!
Ja jesam mirno i tiho,
slatko, malo,
bespomočno dijete,
jesam, sve dok me bolje ne upoznate,
dok mi ne pružite šansu da vam pokažem svoje pravo lice,
da vam pokažem kakva sam je zapravo!

Are you a lucky little lady in the city of light?
Or just another lost angel, city of night...


Sve dok mi ne date da budem ono što jesam,
da budem svoja, sve do tada ćete živjeti u krivom uvjerenju!
Tada ćete shvatiti da ste pogriješili!
Za većinu osoba kasnije kad ih upoznate shvatite da uopće nisu onakve kakve ste ih smatrali
-to najčešće vrijedi onda kada ste imali o nekome negativno mišljenje, no isto se tako nažalost možete i neugodno iznenaditi kad shvatite da neka osoba uopće nije onakva kava se prikazivala.

Da ima više mana i od vas samih, a vi ste ju smatrali svojim idolom.

Neke je ljude bolje ne upoznati, jer što ako nisu onakvi, kakve vi želite da budu?
Samo ćete se razočarati, više se nećete imati kome diviti,
nećete imati tu posebnu nedodirljivu osobu.


Ima jedan mali kojeg jednostavno ne želim.
Zapravo želim i to jako.
Ali što ako on nije onaj za kojeg sam ga ja smatrala, što onda?
Onda sve pada u vodu. Bolje je ovako on sretan, ja donekle sretna.
Ma kome ja lažem sretna sam jer imam TU osobu, što je s onima koji smatraju da takve osobe ne postoje, e njih treba žaliti.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

My eyes have seen you
let them photograph your soul,
memorize your alleys
on an endless roll.


Mi se ponekad želimo sakriti. Svatko ima svoj razlog. Svoje pravo lice ne pokazujemo svakome jer to baš i nije tako jednostavno. Neke vas osobe ponekad stvarno znaju iznenaditi....


Image Hosted by ImageShack.us

11.12.2006. u 22:48 | Komentiraj (38) | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Budučnost je nesigurna i kraj je uvijek blizu!!
James Douglas Morrison












Tko je ona?
Tko je jedna mala djevojčica, koja pokušava preživjeti u svijetu tih velikih i ozbiljnih ljudi!! Iako ih ne shvaća, ne zamjera im, jer ni ona sama ponekad nije shvaćena.
Što ona voli?
Voli umjetnost! Bez koje ne može zamisliti život.
Svakodnevno uživa u glazbi i slobodno vrijeme provodi u kazalištu, takozvanoj Zemlji mašte!
Gdje ona izlazi?
Kada ima love, pohodi klošarska odredišta, koja garantiraju dobru zabavu!! Oni koji su imalo nalik na nju, znaju gdje je mogu naći!!







Tko sam ja zapravo?! Ljudsko biče- to je jedina tvrdnja koja je uistinu točna, sve ostalo...
Živim, sati odmiču a dani prolaze. Starim, bolje rečeno odrastam ali kada bolje razmislim, da li sam ja svega toga svijesna? Valjda jesam, trebala bi! Shvatit ću jednog dana! Valjda!?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


blog layouts

blog layouts


blog

blog


blog layouts

blog layouts

bla