srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kak i svi.kômajte mi,ali ako bude ko sral nebu dobromahmouthwashmadheadbang

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

malo o meni.............

ime;IvAnAnaughty
ZoVu Me:IvYnaughty,sTiRoPoRlud,pUpYnut
pReZiMe:ludludlud
RoDjEnA:28.2smokinparty
zHiViM:VaR.ToPlIcE
nAj FrEnDiCe:IvAnA v.cerek,PaTrIcIjAsmokinaNjAzijev,VeDrAnAmouthwash
SluSaM:rock-pop.pop,rock,punk,hip-hop
NaJ PjEvAchIchA:avrilcerek,AmYsmokin,CiArapjeva;Fregilud,KaT dE lUnAgreedyLaFfEmouthwash
nAj PjEvAcH:JiMI BlUecerek,NelLythumbup
NaJ GrUpA:JoNaS BrOtHeRszaliven,FaLl OuT BoYsparty,MoNrOoSezijevsUm 41pjevaPcDcerek
VoLiMcerek:
mAmUyes
TaTurofl
JeDnOg DeCkAbelj
SySdead
zEcIcA PuFfYjAzujo
NjEmAcHkUpjeva
SeBethumbup
FrEnDoVezubo

srijeda, 09.07.2008.

ej ljudi............

znam da je jos rano,ali sta cu kad me frendica probudil.evo ja sam vam u burgkirchenu.tovam je udaljeno od münchena 63 km ili 93km(neznam tocno).waveposlje utakmice hrvatska-turskahrvatska sys i ja smo krenule u njemacku.isle smo s jdnim davorom.sys mi je bila samo 7 dana,a ja sam jos sad.tam je zakonthumbup
ima zgodnih deckicerek,zakon ducana itdfino.dane vecinom provodim na bazenu,u shoppingu ili doma.ludthumbupali...prosli vikend bilo mi je naj boljedead.baka i deda otisli su u padovu,a ja sam ostala sa ujakom i njegovom curom.yeson je bas jucer navrsil 19 god.nebudem bas pricala kaj je bilo jer da saznaju baka i deda ubili bi nas.ali ubiti bilo je zakonpartymouthwashsmokin...u nedjelju jos dojde teta,bratic i sestricna.zubo
jupiiiiiiiiizujo.wow.........eekdanas sam se bas raspisala,ajd chaoooooooo!!wave:belj

P.S-KOMAJTEEEEEEEEEEEE I KISSY- KISSYkiss

- 09:47 - Komentari (72) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.