Odite...!!!!!,,,,,,,

Svratite na http://princess0001.blog.hr----
Na youtube upišite:Ivana,Vlatka,Matea
pozzwave
click to comment

H.R.V.A.T.S.K.A.

Samo je jedno u mom zivotu vrijedno
da pustim suzu s oka jer tebe volim ja
zivot mi dala, bas kao da je znala
da nikad nece nestat' sa mojih usana
Hrvatskahrvatska



click to comment
MY LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!cerek


Pjesma samo za Tebe

Sve svoje pjesme ja pišem o Tebi
U njima srce cijelo Ti dajem
Svakoga dana na novo se kajem
Što nisam vjerovala samoj sebi

Makar neki stihovi puni su sreće
Duša mi pati zato što te voli
Moje jadno srce puno je boli
Tebe više ništa vratiti neće

Zar stvarno ne vidiš koliko Te volim
Ne postoji ništa što Ti ne bih dala
Za tvoju ljubav i pred smrti bih pala
Daj se jednom sjeti da postojim.

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ljubav, srce

bedzevi.com,button,badges,priponke,Pas

bedzevi.com,button,badges,priponke,Simbol - Muski i zenski

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen

Opis bloga

Ahh...što da van kažemcool..osim toga što mi je vruće i da nemogu stati u kući od vrućine....burninmad....Zamene je moj blog the bestthumbup...A sad što vi mislite...napišite u komentarima..wave.......click to comment
DA NAPOMENEM----idite u ARHIVU!!!!!!!!!!
click to comment

click to comment
bedzevi.com,button,badges,priponke,Hrvatska



bedzevi.com,button,badges,priponke,Playboy

LoVe

click to comment

petak, 13.06.2008.

click to comment



| CoMeNtIrAj (7) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.