< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Da/nE

DizaJn bY: zWjezDica

Opis bloga

...ovo mi je najgori dio...ne znam kako da opišem blog...
Ja ću pisati ono šta će se meni sviđjeti,a nadam se da će se i vama svidjeti moji postovi...
Ostavljajte mi komentare i to je sve...volim vas!!

Linkovi

Mia
Ivana
Tinchy
Nina



Abouth me...
...ime mi je Tena...
...živim u Zagrebu...
...imam 14 godina...
...volim klizanje...
...svoje frendove...
...jednog dečka...
...obožavam muziku i ples...
...volim školu...
...kod prijatelja poštujem iskrenost i dobrotu...
...voljam čokoladu...
ma volim uglavnom sve i svašta....
Kissach




Tulum...i scary priče...

Javljam se sa velikim postom i molim da komentirate ao imate nešto reć a ne onaj bzvz.Kao prvo želim zahvaliti na tolikim komentarima.Evo sada...E da moram se pohvaliti da sam prošla na njemačkom dobih 2!!!Jeeee...beljOvako jako mi je žao kaj moram napisati nešto sa čime se ja ne slažem niti će mi ikada biti drago!Sada sam osmi razred i totalno mi je debilno kaj se stalno svađamo.Samo želim reći da bi bilo jako lijepo da se svi zajedno družimo jel smo osmi razred!Ajme ljudi pa svi ćemo ić u drugu srednju i nećemo se baš toliko družiti jel nećemo imati priliku.Divim se prošlogodišnjoj generaciji jel su stvarno svi bili dobri i nitko se nije svađao .Al ok...Sad kada imamo vremana mi to ne znamo iskoristiti,a u srednjoj će nam biti žao,ali dobro.A na neki čudan način mi je i drago kaj je ovak kak je.Bili smo na klizanju u nedjelju i bilo je super jel nije bila gužva.Nakon klizanja smo bili u Megiću i najela sam seroflU školi je sve super osim kaj su ocjene malo pale al sve ću ja to popraviti...U srijedu su Mia i Ivana bile kod mene i najele smo se njoki sa gorgonzolom,ajme preeeefino.E da...jučer sam nešto razgovarala sa Davidom i reko mi je da mi se sin mora zvati David.Pa tako moram sad to ispunit.I opet me pljačko,grrr...Uletava mi stalno sa nekim okladama.Ali ok,malo zabave ne škodi...E pa pošto ja imam frčkavu kosu i to jako onak ko mali crnac nazvana sam pudlicom...I kada prolazim školom počnu mi neki ljudi lajat na uho i tak...E a jedan frend je izrazio želju da nauči pasji jezik.Pa dragi Mislave biti će mi drago ako ću te moću naučiti tome,biti će mi zadovoljstvo!!E da evo promjenila sam pozadinu pa kako vam se sviđa?? Evo pa bio je i Martinin rođendan.Pripremili smo joj party iznenađenja...Bilo je preloodo!Ona je bila ful sretna što mi je jako drago.Al sve bi bilo super da nisu Nini pobjegli psi.I ivana i ja smo ih morali ić onak "tražit" usput,jel smo išli po dečke.A dečki nas poslali na krivu stranu.I ja ugledala u daljini nekaj bijelo kaj trči a pored toga neki shit mali.Onda smo Ivana i ja počele trčat i uhvatile smo Ditu i Arija.Onaj mali Ari je debil,al Dita je super.Odmah sam nazvala Ninu i ona mi se počela derat na mob:"Dovedite mi Ditu,Arija ostavite"!!!!A nama bilo žao ostaviti psa i tako smo ih doveli do Ninine kuće.Kak smo dobre!!rofl...E da...u ponedjeljak je bio rođendan Ivkoviću.U subotu smo išli na rođendan i bilo je super!Fakat je bilo predobro,dobra ekipa i tak...A bilo je strašno pred kraj kad smo pričali strašne priče,onak prestrašne...ja sam se malo bojala.Al kad sam došla doma trebalo mi je dosta da se smirim i da na miru zaspem.Ali sve u svemu bilo je predobro.Šaljem pusu svim curama i dečkima...Danas smo se slikali u školi i bilo je super...ja bum 70 kn morala dat jel sam se sam naslikavala al mi nije žao.Ipak nam je ovo zadnja godina u Osnovnoj školi...crycryŽao mi je kaj idem u srednju al se veselim što ću se maknut iz ove škole i neću više morat gledat neke ljude!!Žao mi je što više neće biti ova super ekipa ali sam sigurna u to da ću si sa puno njih ostati dobra i da ćemo se družiti i dalje...Bilo bi super da sve bude kako je sad ali to nije moguće jel ćemo se svi razići po srednjim školama...kme...Al zabavljamo se dok još možemo!! =)


Image Hosted by ImageShack.us


05.03.2008. u 21:19

| KomEntaRi (58) | pRinT | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.