About me

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Hejhej.Zovem se Viktorija,za prijatelje Viki.
Idem u 5.b razred.Rođena san jednog sunčanog dana kada je padala kiša.
Najbolji prijatelji su mi:
MARIJApjeva
DEAzujo
ANAMARIAwink
NINAkiss
MARKOsretan
STIPEbelj
GICIthumbup
VANESSAwink
MONIKAkiss
Najdrazi predmeti su mi tjelesni i engleski,a profesorica Ivana Pavlović.
Najlipse boje su mi plava i roza.Volin filmove i muziku,a ponekad poslusan i koju narodnu pismu,
Ne volim bezobrazne,škrte i razmažene osobe.To je nešto o meni.Bybysretan..


Grunge Hearts For Couples at Wishafriend.com

Get your own Chat Box! Go Large!





Myspace backgrounds




Get Your Own Quiz!, More Quizzes




glitter-graphics.com





glitter-graphics.com









glitter-graphics.com






































  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF


Cool Clocks at Wishafriend

Linkovi

BEKY
NELLA
TONKA
KARLA
MARTINA
LANA
BEKY I KARLA
TINA
BEKY O ŽIVOTINJAMA
BEKY I MOMO
BEKIN DRUGI
JAGUARKA
HANA
TEA



myspace comments

myspace comments









Free Myspace Layouts






glitter-graphics.com










Myspace Photo Cube



MOJA PRAVILA:
1.NE BLATI NIKOG NA MOM BLOGU
2.NE PIŠI SVAKAKVE ŠPORKARIJE I PROSTE RIJEČI PO MOG BLOGU
3.KOMMMAJ MI PUNOOO......
4.NE KOPIRAJ MOJE SLIKE I STVARI
5.OVO JE MOJ BLOG I ŽELIM DA POŠTUJEŠ MOJA PRAVILA





Image and video hosting by TinyPic








border=0>





glitter-graphics.com


VIKTORIJA
VVictorious
IInventive
KKeen
TTwisted
OOutgoing
RRomantic
IInsane
JJolly
AAmazing
Get Your Own Name Acronym



















petak, 06.03.2009.

Pišite mi punoooooo.......

YES,cerekcerekcerekNAPOKON I JA IMAM SVOJ BLOG.NADAM SE DA ĆETE MI PISATI PUNOOOO KOMMMOVA JER JA ĆU BITI JAKOOOOOOO SRETNA,naughtynaughtynaughty A I VRATIT ĆU VAM DUPLO AKO TREBA.POZZZwavewavewavewave.PIŠITE MI PUNOOOOOOO.....<
glitter-



Myspace Photo Calendar





glitter-graphics.com




Myspace Lover Letter












| komentiraj! (25) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.