Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

....ovdje čitajte o mome životu..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MaLo O mEnI

ImE- Ana
PrEzImE- x x x x x x x x x
RaZrEd: 6.b
GrAd : Makarska
PrIjE: Ive & Mare & Kike
HoRoSkOpSkI zNaK: blizanac
NaJ gLuMaC: Chad Michael Murray
NaJ gLuMiCa: Hilary Duff, Olsenke..
NaJ sErIjA: zabranjena, puna kuča, princ iz bel aira, pod istim krovom..
NaJ fIlM: kako se riješiti frajera u 10 dana, avantura u new yorku..
VoLiM: čokoladu, bombone, njami,ivanu,maru=),willya,kompi, darove, rukomet, filmove, jednog malog...
Ne VoLiM: umišljene ljude, pauke,dim,gripu,morske plodove...
ŽeLiM:ostat živa,dobit psa..


LiNkOvI:
FrAnKa
DaNe
KiNa
PeTrA

Ako neko želi da ga stavim u linkove neka kaže..

...MoJa AbEcEdA...

A-NA- ..moje malo, dragocjeno ime..sretan
B-LOG- ..zakon stranica..thumbup
C-RVI- ..mrzim ih..bljak..puknucu
Č-ARAPE- ..stalno ih obuvam..malo mi smrde..hehe..wink
Ć-EVAPČIĆI-..njam, najlipše..njami
D-OM-..fala Bogu iman ga..
Đ-UBRE-..zakon životinja iako nikad nisan tako razmišljala..eek
DŽ-IP-..dobro mi je to auto..cool...naughty
E-SKIMI-..jadni oni...namcor
F-UJ-..mi je neka hrana..puknucu
G-UZICA-..hehe, moja je dobra a vaša?..lol...zubo
H-RVATSKA-..najbolja zemlja na svitu..hrvatska
I-VANA-..moja mala curica..hehe..naj prija..kiss
J-AKETA-..naj odjevni predmet..thumbup
K-IKE-..moja mala curica..hehe..naj prija..kiss
L-OL-..laugh out laut..mislim da sam dobro napisala..nut
LJ-UBAV-..ja sam zaljubljena...i volim ljubav..cerek
M-ARIJA-..moja mala curica..hehe..naj prija..kiss
N-OGE-..na njima trenutno sidim..zubo
O-KO-..budno vas promatram..lol..zujo
P-SI-..ajme obožavam ih..ubrzo ga i ja dobivam..yes
R-IGANJE-..ajme riga mi se..lolek..belj
S-IMBA-..buduće ime za mog psa..ako ga neko uzme ode mu glava..greedy
Š-AL-..jedna od najpotrebnijih stvari u zimi..eek
T-SUNAMI-..bojim ga se i da ne bude vamo..cry
U-ŠI-..budno vas slušam..lolek..naughty
V-ILICA-..negdi mi je na glavi, a i jedem s njom..njami-u desnoj ruci mu je..
Z-UBI-..imam ih par..=)..mouthwash
Ž-VAKA-..nebi mogla bez nje..greedy

CREDITS

Design by : Underground Queen

utorak, 05.02.2008.

...ljubav, valentinovo, maškare...

..hello..nije da me dugo nije bilo nego mi se jednostavno piše novi post...
evo sam vam naslov kaže da sam zaljubljena, da je valentinovo brzo a maškare danas gotove..
zaljubljena sam u jednog malogcerek..samo nisam sigurna da on to primječuje al shvatit će s vremenom..VALENTINOVO ove godine i ja kupujem tom malom..po prvi put u životu kupujem za valentinovo...ajme danas je baš bilo dosadno..bili skračeni satovi..samo glupi nastavnici..ajme živciraju me, moramo mi pisat na maškare..posli škole išli smo gledat gradske..aj amo reć bile su dobre, samo su kratko trajale..a molim te krnjo im je bio josko vuzio..šta im je on skrivija..a svačam ja da je to zajebancija al opet..al eto štaš..evo za kraj malo poruka za valentinovo..sritno zaljubljeni..

Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim očima. Ako negdje postoji bol onda je to život bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!

Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda ću mu priznati da te voli više od mene!!!

Ako te ikada budem zaboravila bit će to posljednji dan u mom životu...

Ako treba ugasit ću svijeću i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porušit ću mostove, uništiti prošlost, otići u nepovrat samo zbog tebe

Bog je svim anđelima dao krila osim tebi, jer nije želio da mu najljepši odleti!

Čokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od lješnjaka. Ne. Šećer. Nema šanse. Jebi ga, i dalje ne nalazim ništa što je slađe od tebe

Da je zrno pijeska jedinica za ljubav, sve pustinje ovog svijeta ne bi bile dovoljne da ti kažem koliko te volim!!!

Dan je zaljubljen u noć, noć je zaljubljena u dan, a ja sam zaljubljena u tebe.

Divno je kad nekog voliš, jer ljubav je najveći poklon koji dajemo. Ljubav je škola nesebičnosti i vjernosti. Prava ljubav je kad nekoga voliš kao ja tebe.

21:19 // Komentari 37 // Print// #// ^ //

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.