..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

nedjelja, 02.12.2007.

baum.. ilitiga kakO smO pOstali bauštelci...

Zadnja dva tjedna u 2. L razredu vladala je napetOst zbOg uređivanja razreda. SastaviO se OdbOr za tO i krenuli smO u Osmišljavanje nOvOg lOOka naše drage učiOnice.. :)
Plan je biO: dva zida lila, dva pastelnO zelena, bršljan ka neki iznad plOče i anđeo veliki na zidu.. Sve je tO lipO bilO zamišljenO, a kakO je realizacija uspila dOznajte u nastaku.. :)
Dva dana zaredOm smO išli s barba JOkicOm (a.k.a. PepicOmrofl) u Kingtradea.. Ali ipak je biLo zanimljivije kad smO same, Petra, Anja i ja išle... KO 3 lude OdamO pO OnOm Kingtradeu.. Budale 3.. Ljudi nas blidO gledaju, a mi s Onim kacigama pardiramO pO dučanu, Petra prObaje čizme za lOvit ribu, ja s Onim valjcima i Onim šta staviš na glavu kad ideš varit.. Anja je bila kOlikO-tOlikO Ozbiljna.. Naručile bOju i Ostale pOtrebne stvari za bOjanje..
Sutradan s JOkicom gore pO tO...

JOkica: "PunO će vam bit 20 litara za dva zida."
Ja:" Ne, ne, ne.. Uzmi 20 l."
JOkica:" Šta će vam 15 litara da bi ObOjale 4 supa(između prozora)?
Petra:"BOlje da Ostane viška negO da zafali.."

I takO, izpizdimO JOkicu i OdemO nazad u škOlu..
Sutradan Opet išle gOre.. POkupit naručene stvari.. U autu umirale Od smija.. IsprObavale sprejeve JOkici iza glave.. ZamalO da nije dOša ljubičase glave u škOlu.. :)
U subOtu ujutrO kupi se ekipa (ja sam malO zakasnila:)) :Pepz, Anja, Tinko, Ojdana, Goga, Mare, Glorija, Tinko, Tuna, Čulav, Šarić, Bilić ,Josipa, Vlasta, MatinO... Nadan se da nisam nikOga izOstavila..
E da, i razrednica naša.. OkO 11 nas je NenO dOša slikat za novine.. A jake mu nOvine kad mu mi pOpunjavamO prOstOr ..:)
ObOjamO zidOve i sad kreće Oni bitniji diO.. CRTANJE.. Anja i Gogz su crtale neki bršljen OkO plOče, a ja, Petra i MatinO anđela.. Anđela je par OsOba uspilO sjebat svOjim crtačkim spOsObnOstima.. TakO da je najblaže rećenO ispa nakaradan..
Ormari.. ZamalO zabOravih na njih.. Katastrofa.. Mare jadne je cilO vrime se trudila OkO njih ali jebiga.. Neka grozna bOja je bila..
U tO je Martin dOša al` je uskOrO mOra ić ća jer su se hOOligani vOzali pO škOli s bajkOm.. :)
ZafalilO nam razrijeđivaća i razrednica zOve svOg mOmka da nas Odvede.. Lik nas dOvede dO gori i kaže :"ajde, cure vidimO se.." Ja i GOga ga blidO gledamO. ma di ćeš ti?!? I takO smO nazad mOrale pješke.. kmeeč..
Svi živčani, gladni, žedni, oće dOma... DOvršili jadnOg anđela (kOji je pO meni i mOjim krlima crtancerek)

Ma lipO u pOnediljak Otiđite u 2.L, Odma dO ravnatelja.. Pa mi recite na šta OnO lići...
mah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

baj d wej.. slikice će većeras.. :)

- 14:32 - Komentari (32) - Isprintaj - #