..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

petak, 06.04.2007.

naslOv

evO taman sam dOma dOšla....
bila na kavici u mairakula... lipO bilO, kO ekskurzija se nabili na jedan stOl....
nas 50....

samO da napOmenem, većeras je OnO Okupljanje na svetOm... u 8 ćini mi se....
mi dOlazimO u 7, tOćnije: ja, maribna, antOnini i nakić....
bila je neka prića da ja i marina uzimamO čarObnicu, al me stra tO pit... kO ćeme dO dOma dOvuć...a iOnakO mi neće bit nikOga dOma...al svejednO....
dakle pijanka većeras...
ludilOOO...

jOš sutra rOštilj u baškOj vOdi na grebenu... ajmeeeee
dupla pijanka....
jedva ćekam...

evO prikladne slićice...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:52 - Komentari (8) - Isprintaj - #