Da li sam trudna? - Susretit će se u sredini

srijeda , 19.12.2018.

KADA ME NEKO DIRA, BESKRUPOLOZNA SAM Trudna voditeljka koja čeka dete s političarem iskreno o tome zašto se odlučila baš za OVO ime (VIDEO)










Click here: Da li sam trudna?






Ima li razloga za paniku? Mada sam ja vec uradila test iz apoteke i bio je negativan,i to odmah nakon prestanka menstruacije.. Jednostavni su za upotrebu, pod uslovom da se tačno slijede upute, daju brz i pouzdan odgovor, pozitivan ako ste trudni, negativan ako niste.



Da li sam trudna?

Potom sam tog istog meseca dobila 29-og i opet je trajala dva ipo dana. A kakvi su dr. I sta bi to krvarenje uopce mogli biti , menga, to implatancijsko ili?



Da li sam trudna?

KADA VAM KASNI: 7 razloga zbog kojih menstruacija ponekad ne stigne na vreme - Grudi mi nisu nadute i nemam nikakvih bolova. Postoji li mogucnost trudnoce?



Da li sam trudna?

Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja 27. Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade. Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja? Ćao svima Molim vas da mi pomognete da se riješim dileme da li da kupim test za trudnoču i da uradim,ili je bolje da još malo sačekam. Sinoč mi je se malo pojavilo na dnevnom ulošku a vise ide na roza i srečom stalo je, grudi me bole več ima 2. Trebala sam dobit 28-mog a evo danas je več 30-ti i ništa ne znam dfa li je rano da uradim test. Pozdrav Saira Draga Alexxa Baš mi je drago što si nakon 3 mogu mislit samo kake teške godine ostala trudna, ja evo pokušavam skoro pa godinu pa sam na kraju sa snagom što god sam čula probala sam, sad sam sebi sama rekla ako sad nakon ova 3dana kašnjenja nisam trudna sve cu pustit kraju uglavnom zdrava sam bila sam na pregledu prošle sedmice pa šta mogu ako mi Bog podari dijete hvala mu ako ne to je opet njegova volja i ja tu ništa ne mogu. Draga Ivanka nažalost nisam imala sreče kao ti al šta mogu jesam tužna i krivo mi je al ne mogu ništa promjenit,ako je Bog odlučio da neču imat djece onda se moram sa tim pomirit ja jesam zdrava tako mi je doktorica rekla al zašto onda ne ostajem trudna,i pored pračenja plodnih dana,macine trave koju pijem ko krava napoj i folne kiseline vitamin b hranim se zdravo pa sta trebam još da uradim?? Arekla sam više neču ništa radit samo cu još ovu teraoiju sto se tiče da pijem macinu travu 40 dana završit i više neču ništa radit ne mogu više nemam snage dosta. Draga Crazy mama,sad sam sebi sama dala zadatak da više ne mislim toliko o tome,ne znam koliko cu bit uspješna u tome al vrijedi pokušat muž i ja smo sebi kupli kasu u koju sad svaki dan stavljamo po 1 km to sebo ostavljamo za godišnji odmor da negdje odemo nas dvoje sami i ako fala Bogu nemam problema u kuči ipak zivim u zajednici i to nije baš uvijek zgodno a i ne možes se opustit kako i kad god poželiš. Hvala ti na orabnjenju to mi sad treba tebi pozdrav i čuvaj se i sve najbolje ti želim da trudnoća prođe u najboljem redu. Pozdrav Saira Draga Lanice hvala ti šta mogu a možda je to i dobar znak tako kaže moja mama kaže da kod nekih žena tako počne menzes da šara malo okasni pa porani i tako pa nakon toga ostaneš trudna šta vi mislite jel to tačno ili su to samo babske priče?? Ja lično mislim da nešto ima u tome a ne znam tačno ko me je pitao al evo da odgovorim pila sam folnu kiselinu,kažu da je to dobro da kap pripremas kao podlogu za bebu i da ce od te folne kiseline kod bebe biti jače kičmene kosti uglavnom ja je pijem več 2 mjeseca uz to i vitamin B A muž mi pije cink sve se dobije u apoteci bez recepta. I ja mislim tako da se malo maknemo od svega i ako mi je svekrva stvarno sjajna žena i uvijek je na mojoj strani,i mogu reči da me razumije i da sam joj draga al ipak nekad su dosadni pogotovo svekar pošto sam ja 1,72cm visoka a imam samo 56kg stalno galami na mene da jedem bolje,ja stvarno jedem ujutru obavezno oko 6:00h,pa opet na poslu u 11:00h,pa kad dođem kući u 16:00h,pa opet oko 20:00h a uvijek nešto između toga jedem,samo ja jedem češce al manje. Devojke jedno pitanje samo... Jer kad sam bilaprvi put trudns isto sam ovako imala mucninu hasove stomak me isto boleo samo nisam imala ovaj menzis od dva dana...



Ne treba vam test za trudnoću: Jedan simptom NEPOGREŠIVO otkriva da li ste u DRUGOM STANJU
Dan nakon poslednjeg dana ciklusa sam imala odnos i momak je elakulirao u mene. Sinoč mi je se malo pojavilo na dnevnom ulošku a vise ide na roza i srečom stalo je, grudi me bole več ima 2. Takođe, pošto rani simptomi trudnoće često liče na ono što se dešava neposredno pre i u toku menstruacije, možda ćete imati neke od simptoma, a da ih ne prepoznate. Inace mi traje po 7-8 dana nekad i duze. Pročitajte dalje da saznate da li možete zatrudneti malo pre ili malo posle menstruacije. Postupak koji ponekad nazivaju test povlačenja hormona nije precizan i veoma je opasan. Mislim da nisi trudna,ali svakako napravi još jedan test. Ukoliko odlučite da prekinete trudnoću, abortus je uvek sigurniji i lakši, ako se obavi u ranijim nedeljama trudnoće. Unapred se zahvaljem za vase komentare, osobito bi me inreresiralo zbog ceka treci mesec dolaze mi menstruacije jedna nedelja ranije! Ne može se, dakle, nikada sa 100% sigurnošću tvrditi, da je žena, kojoj je izostala mjesečnica, trudna. Mene bol i osetljivost grudi. Ova pilula ne može da prekine postojeću trudnoću.

[Trazim zenu za uzdrzavanje|Sexskontakt|Gey priče]






Oznake: da, Li, sam, trudna

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.