Život je iljep, nikada ne očekuj, jer će se kad tad dogoditi!!!!!

19.02.2008., utorak

Ideja!!!!!

Dobio sam fantasticnu ideju u zadnjih par dana, tj. vise njih. Ali jedna je za mene veoma zanimljiva jer ima veze sa kamerom, zivotom, ljudima i mojem drustvu, a to je da napravim film. Film bi se trebao sastojati od razmisljanju, ponasanju mojeg drustva na spontan nacin, gdje se ljudi prikazuju u prirodi, a ne glumeci. Tak da ta shema bi mogla biti zanimljiva. Pripremio sam scenarije u glavi, nabavio kamericu, samo se ceka nekakv malo veci dogadaj da bih mogao poceti, ali naravno i pristanak dragog prijatelja, jer je njegovo razmisljanje nije racionalno i to ne shvaca.

to je bila prva ideja, no druga je jos bolja.
Prije par tjedana bio sam na Vijeću Učenika gdje je predstavljeno savjetodavno tijelo u Samoboru, koje pomaze i savjetje mlade, kako nesto napraviti tj. kako realizirati svoju ideju, a nemaju novaca. Zato oni idu na Upravni Odbor grada Samobora i oni te isfinanciraju itd.
ideja mi je pala taj dan, kad je čovjek rekao da bi se mogli pokrenuti nekakvi projekti, a meni sine ideja. Zašto se
nebi napravio festival i u Samoboru kad ih i drugi imaju, a zašto nebismo i mi imali.
tak da mi je ideja napraviti festival Urbane kulture, mogao bi se sastojati od toga da se nabave eksprerimentalni filmovi, napraviti izlozbe, predstaviti arhitekturu novog stoljeca, uredenja prostora, ali dovesti i bendovi sa alternativnom mjuzom.
Bilo za svakog po malo ponesto. Mislim da bi da ideja proslavila grad Samobor sam tak.

molim komentare na ove ideje!!!!!!!!!

<< Arhiva >>

0