Šta je duša? - Lijepe djevojke

utorak , 18.12.2018.

Izaberi jezik










Click here: Šta je duša?






Kad se udavala, mislila je da nije važno. Ja mislim da je to bio dr. Postoji mnogo ljudi koji imaju važne životne veze sa nama, a koje su deo našeg plemena duša.



Šta je duša?

Ovde isto ti kritičari isuviše bukvalno razumeju pravoslavne tekstove. Jer, za razumevanje bića mi se ne zadovoljavamo samo čulnim doživljajima, jer ne želimo da budemo obmanuti u pogledu njih. Jer telo nema drugog zla osim stradanja, bolesti i smrti, kao što su i njegove vrline — lepota, život, zdravlje i snaga. Slike ustvarjam s številnimi procesi, intervencijami in preobrazbami.



Šta je duša?

Šta je razlika između duše i duha? - Caruje li u njoj zavist i zloba ili plemenitost i velikodušnost.



Šta je duša?

Najljepsa wrote:Nisam sigurna sta je dusa ,ali znam da je teska 21 gram. Da je nisi sama mjerila? Pa fino: eksperimenti koji su vodjeni da bi se a priori doslo do zadovoljavajuceg rezultata su opovrgnuti pa samim tim i zakljucak do kojeg se navodno doslo. Ukratko, metod koji se koristio u vrsenju ovih eksperimenata je bio pogresan i pun namjernih nedostataka. A moj bi odgovor bio: dusa je kad se zavalis u fotelju, pustis sebi dobar film i zadas se po vocnoj salati! Jos nesto zanimljivo, vezano za taj mit o 21. Dusa i slicne nematerijalne pojave se cesto definisu kao nesto nemjerljivo i neopipljivo, a onda to neko pokusava da dokaze mjerljivim eksperimentima... Zahmed wrote:Narode evo šta je duša, naravno ko prihvata. Kao što možemo pročitati u 32. Čovjekova duša dolazi u različita stanja i, shodno svakom stanju, ona ima odgovarajuće nazive. Jedno stanje duše se javlja kada se u njoj pojavi težnja i želja za užitcima. Kada je prohtjev duše rasplamsan duša nastoji doći do određenog užitka i toliko može biti obuzeta time da prelazi granice i na obazire se na norme i pravila. Kada čovjek dođe do željenog cilja težnja i želja se u njemu gasi i prohtjev slabi. Prema tome, duša prestaje biti zaokupljena prohtjvima i pronalazi samu sebe savjest. I u tom preispitivanju, duša izvan utjecaja prohtjeva može spoznati svoje promašaje. Rezultat je samkritika i preispitivanje. Treće stanje duše se javlja kada čovjek počinje obraćati pažnju na Boga. Usredotočenost na Boga rezultira dubokim smirajem u duši. Svaka od tri navedene mogućnosti predstavljaju prolazna stanja i čovjekova duša u određenom vremenu dolazi u ova stanja. Ova promjena uloga se vrši uzastopno i za svaku ulogu, koja se više preuzima, postoji mogućnost da iz prolaznog pređe u stalno stanje. Duša koja uvijek slijedi prohtjeve i pokorava im se postaje trajno duša koja upućuje na zlo. U duši koja stalno pazi na svoje prohtjeve i koja ih suzbija i osuđuje ukorijenjena je samokritika i korenje same sebe. I na kraju duša koja je svoje prohtjeve toliko savladala da više ne brine za njihove napade i, prema tome, zauzeta je stalnim spominjanjem Boga i u sebi je ostvarila smirenost i sigurnost. Zanimljivo stivo o pojmu duse. Ako smijem protumacit ovo napisano u Kuranu to dodje pojednostvljeno da je dusa isto sto i zivot. I moje su misle isle u tom pravcu... Najljepsa wrote:Nisam sigurna sta je dusa ,ali znam da je teska 21 gram. Da je nisi sama mjerila? Pa fino: eksperimenti koji su vodjeni da bi se a priori doslo do zadovoljavajuceg rezultata su opovrgnuti pa samim tim i zakljucak do kojeg se navodno doslo. Ukratko, metod koji se koristio u vrsenju ovih eksperimenata je bio pogresan i pun namjernih nedostataka. A moj bi odgovor bio: dusa je kad se zavalis u fotelju, pustis sebi dobar film i zadas se po vocnoj salati! Jos nesto zanimljivo, vezano za taj mit o 21. Dusa i slicne nematerijalne pojave se cesto definisu kao nesto nemjerljivo i neopipljivo, a onda to neko pokusava da dokaze mjerljivim eksperimentima... Ja mislim da je to bio dr. MacDougall mada možda griješim. Zanimljivo je da je eksperiment radio i na psima, a psi su po Islamu utjelovljeni šejtani. NIN wrote: Ne bih se bas slozio jer, ako sve ima svoju svrhu cemu onda sluze dlacice na nasim podlakticama? Cemu apendix slijepo crijevo? Cemu krhotine leda i minerala stijenja u svojim orbitama izmedju Marsa i Jupitera i tamo daleko iza Plutona? Mi smo opet nus-produkt dijela formiranog reda u jednom malom dijelu kosmosa tako da je nama red pravilo, jer smo evoluirali u istom jel', dok nam, s druge strane, fizika kaze da to nije tako. Taj ce red, kojeg smo i mi dio, trajati sve dok traje izvor energije koji mu pruza njegovu egzistenciju. Onoga trenutka kada se izvor energije ugasi tacnije, promjeni svoje stanje tada se i red kao materija utapa u svoje iskonsko stanje nereda haos. Da li sada mozemo reci da red ima svoju svrhu ako je on jedna nepravilnost u zakonu haosa koji je primarno stanje kosmosa? Ako cemo reci da red ima svoju svrhu da li je onda ispravno reci i to da je redu kakvog mi poznajemo jedina svrha da bi nestao onda kada nestane i nas izvor energije, tj. Naime, prilicno sam siguran da se radi o cistoj ravnotezi unutar sistema i da je problem ako ga uopste mozemo nazvati problemom nasa percepcija okoline! Covjek moze naci svrhu i u svom fecesu sto ne govori o njenoj tacnosti. Ako pogledamo ove perceptualne fenomene sa aspekta ravnoteze, misljenja sam da se moze steci malo drugaciji uvid na nasu teznju da sve dovedemo u svezu sa svrhom svog postojanja. U redu je vjerovati da ne postoji nista sto nismo vidjeli... A nered je vjerovati da postoji nesto cemu nismo svjedok Tako nekako? NIN wrote: Kako znas? Da je nisi sama mjerila? Pa fino: eksperimenti koji su vodjeni da bi se a priori doslo do zadovoljavajuceg rezultata su opovrgnuti pa samim tim i zakljucak do kojeg se navodno doslo. Ukratko, metod koji se koristio u vrsenju ovih eksperimenata je bio pogresan i pun namjernih nedostataka. A moj bi odgovor bio: dusa je kad se zavalis u fotelju, pustis sebi dobar film i zadas se po vocnoj salati! Jos nesto zanimljivo, vezano za taj mit o 21. Dusa i slicne nematerijalne pojave se cesto definisu kao nesto nemjerljivo i neopipljivo, a onda to neko pokusava da dokaze mjerljivim eksperimentima... Ja mislim da je to bio dr. MacDougall mada možda griješim. Zanimljivo je da je eksperiment radio i na psima, a psi su po Islamu utjelovljeni šejtani. Znači ti nemaš razloga za život? Razlog za zivot moze biti i sam zivot, odnosno sve ono sto cini zivot. Znači ti nemaš razloga za život? Razlog za zivot moze biti i sam zivot, odnosno sve ono sto cini zivot. Onda je smisao življenje. Samo što je to besmisleno, čak i ateističko-biološki postavljen Univerzum to tretira kao traćenje resursa. Naročito ako uzmemo u obzir malu planetu negdje na kraju galaksije, jedne od manjih u Svemiru. Nićifor wrote: Znači ti nemaš razloga za život? Razlog za zivot moze biti i sam zivot, odnosno sve ono sto cini zivot. Onda je smisao življenje. Samo što je to besmisleno, čak i ateističko-biološki postavljen Univerzum to tretira kao traćenje resursa. Naročito ako uzmemo u obzir malu planetu negdje na kraju galaksije, jedne od manjih u Svemiru. Tebi moze zvucati besmisleno, ali meni nije. Ja imam svoj smisao zivota, koji se svodi na razne stvari koje me cine sretnim i u kojima uzivam, koje me ispunjavaju i inspirisu. Smisao zivota mi je da ga sto bolje iskoristim. Moje je misljenje da najcesce ljudi koji nisu zadovoljni svojim zivotom i nacinom na koji on prolazi, traze neki drugi smisao koji ocekuju nakon zivota. Ateista wrote:Razlog za zivot moze biti i sam zivot, odnosno sve ono sto cini zivot. Onda je smisao življenje. Samo što je to besmisleno, čak i ateističko-biološki postavljen Univerzum to tretira kao traćenje resursa. Naročito ako uzmemo u obzir malu planetu negdje na kraju galaksije, jedne od manjih u Svemiru. Tebi moze zvucati besmisleno, ali meni nije. Ja imam svoj smisao zivota, koji se svodi na razne stvari koje me cine sretnim i u kojima uzivam, koje me ispunjavaju i inspirisu. Smisao zivota mi je da ga sto bolje iskoristim. Moje je misljenje da najcesce ljudi koji nisu zadovoljni svojim zivotom i nacinom na koji on prolazi, traze neki drugi smisao koji ocekuju nakon zivota. Što u tvom kontu jednako ima smisla. Pošto je smisao življenje, znači živi kako misliš da treba. Uzgred, tada smisla ima i život kriminalca, narkomana, prostitutke, i koga sve ne. Bitno je samo da oni to žele. Da ih to ispunjava, čini sretnim. Nićifor wrote: Onda je smisao življenje. Samo što je to besmisleno, čak i ateističko-biološki postavljen Univerzum to tretira kao traćenje resursa. Naročito ako uzmemo u obzir malu planetu negdje na kraju galaksije, jedne od manjih u Svemiru. Tebi moze zvucati besmisleno, ali meni nije. Ja imam svoj smisao zivota, koji se svodi na razne stvari koje me cine sretnim i u kojima uzivam, koje me ispunjavaju i inspirisu. Smisao zivota mi je da ga sto bolje iskoristim. Moje je misljenje da najcesce ljudi koji nisu zadovoljni svojim zivotom i nacinom na koji on prolazi, traze neki drugi smisao koji ocekuju nakon zivota. Što u tvom kontu jednako ima smisla. Pošto je smisao življenje, znači živi kako misliš da treba. Uzgred, tada smisla ima i život kriminalca, narkomana, prostitutke, i koga sve ne. Bitno je samo da oni to žele. Da ih to ispunjava, čini sretnim. Nisam ni kriminalac ni narkoman, govorim iskljucivo u svoje ime i ni u cije drugo. Govorim o tome sta je za mene smisao zivota. Meni licno je na prvom mjestu umjetnost.



Šta su to blizanačke duše?
Ljudska duša je od glavnog značaja za oblik ličnosti u ljudskom biću. Na njoj su četiri nadija energetska kanala zvani Rama, Arama, Iccha i Apunarbhava. Međutim, potraga za onim drugim uvijek mora početi kao potraga za samim sobom. Znači da su u prošlom životu se posvađali i rastali, a sada treba da si oproste i sa Molitvom za preminule u meditaciji idu u Regresiju i rastvori se ta energija prouzročena u prošlom ili prošlim životima. Svaka osoba koju srećeš ima večnu dušu. Preko te granice ne prelaze dan i noć, niti starost i smrt, niti tuga, niti dobrota, niti zloba. A duša koja se nalazi u telu ne stvara gomilu, nego ga oživljava. Isto će i sestra osećati. Ali pošto duša nije učestvovala ni u dobru ni zlu odvojeno od tela, pravedno je da zajedno dobiju zasluženu kaznu... Duh je zapravo sila koja oživljava naše telo.

[Viskovic|Dodirni me galija tekst|Prepoznavanje emocije od malih nogu]






Oznake: Izaberi, jezik

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.