==== prika u boku ====

nedjelja, 22.01.2006.

posao!

Evo ovako ljudi šta se tiče posla. Malo je komplicitano al kad se skuži vrlo jednostavno!
Naručiš 4 reporta(piše u mailu kako i od koga) koja ti oni ljudi od kojih naruičiš pošalju na tvoju mail adresu. Nakon šta dobiješ reporte(koji ti ujedno pomažu kako da razviješ posa i daju svjete) tražiš ko će od tebe kao naručit reporte, tako nekak, al treba ono u mailu šta vam šaljem dobro pročitat i skužit ćeš. Jednostavno je.
Ako koga zanima ja san zasada vrlo dobro zaradija i stvarno se može pristojno zaradit!
Ako hoćete i vi se uputit u posa pošaljite mi mail i ja ću vam uzvratit sa dokumentima koji opisuju posa!Ono to je stvarno prilika za zaradit a vi kako oćete! Ja smatran sa ovin novcem još malo i kupit auto sebi. Pa vi razmislite vrijedi li pokušat!

Inače, škola je počela i sve opet po starom! Mislin se dali da sa ovom novcem od posla uplatin sebi vozački ili da ćićan starog da mi uplati pa da šta prije skupin za auto. a ono vidit ću još.
Ovih dana mi ne cvjetaju ruže, vikend mi je ono katasrofa, proša je tako brzo a nisan ni izaša nigdi ono posebno. Samo neke kavice i pića ono bez veze ni oduševljenja. al sad dolazi ono pravo! sad će mi brzo maturalna. Čoviče 10.02. mi je prva maturalna, 11.02. mi je rođaku vjenčanje a 12.02. mi je druga maturalna (bit će to pakleni vikend hahahahaha) a 14.03. 18godima napokon! Ma napravit ću teški party za rođendan!!!


ono jedva čekam , ajd ljudi peace and see ya!!



Ma kupit ću ja jednog ovakvog koliko god koštalo:

Image Hosted by ImageShack.us

A ovo auto je moj san: uz njega seren se na feraria!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 22:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>