==== prika u boku ====

srijeda, 04.01.2006.

Slatki problemi!!!!!!!!

Ovih dana ludimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.Ono uvatila me gripa, ništa mi se ne da, neman volje ni za popišat se a kamoli za šta drugo. Naravno tu se ne ubraja ljubav, za to uvik tribaš imat volje. Ovih dana ja i Bojana smo malo razgovarali o našem odnosu (iz početka svađajući se ) i kad sam mislio da je sve gotovo stvari su počele ići na bolje. Zakazali smo sutra piće popodne i ono sve ćemo riješit i napokon bit skupa! Sad san ono hepppppy al ipak još bolestan. Ona mi je super cura i nadan se da će ova veza ispasti dobro , za razliku od prošlih par veza. Stvarno mi je teško nekad skužit ženske pa to je za poludit. Neman ništa protiv ženskih – dapače – obožavam ih al ono dovode me do ludiiiiiiiiiiiiiiila braleeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Zašto ste vi ženske takve, aaa????

Ovo je za Bojanu:

Image Hosted by ImageShack.us
- 21:39 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>