==== prika u boku ====

nedjelja, 25.12.2005.

Božić!!!!!!!!

Evo mene opet, ne pišen ovaj blog iz dosad nego iz gušta i želje , ža mi je al neću bit u mogućnosti stalno nešto pisat. Evo prošlo je i par dana otkad san zadnji put nešto napisa.
Bilo je svašta ovih dana , U četvrtak san iša sa ekipon iz razreda (teške legende) malo tulumarit. Išli smo u Stele u Stobreču. Bolo nas je 6-ero i ja i mate smo se morali vozit u portapaku ( bilo je nezaboravno, prvi put al ludo za popizdit ). Došli smo tamo oko 11h i počeli partyadu. Puno štoka, malo kole pa druga boca štoka i ulazimo unutra. Pivala je grupa «Prva liga» , baš smo ih tili čut kako pivaju jer ih mislimo unajmit za prvu maturalnu. Ok su a pogotovo kad smo počeli redat ture štok-kole ( inače obožavamo svi štok-kolu ) unutra razuzdani ples, prelijepe cure , luda ekipa i to je bio super provod. Ujutro da vam i ne pričam kakva mi je bila glava nakon šta san se probudija – ko tri dječje sobice!!!!!
Petak-onako ništa posebno, mislija san ić sa ekipon do «Baluna-a» kafića blizu mene al mi se na kraju nije baš dalo i to je sve ostalo na toplom krevetu uz tv!
Subota pripreme za izlazak na ˝polnoćku˝ ( čitaj: neki kafić ili nešto već ), cili dan stalno neke kave sa ekipon i tako… Stalno san negdi triba ić a iša san od kafića do kafića sa jednima pa sa drugima itd.
Večer je bila istog kalupa, kafići, prijatelji , grljenja, čestitanja i tako sve do 3-4 ujutro. Eto a sad nam ostaje još nova godina i sve po starom!
- 21:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>