siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog sam otvorila kako bi nekim osobama pokazala i dokazala da je prijateljstvo poslje obitelji. Svi misle da je to glupost i da ne vide razlog tomu misle da je ljubav ipak prije pa tek onda sve ostalo. E PA KOJI TAKO MISLE ZBILJA SE GRDO VARAJU! Vise vam pise na mom blogu!
Uzivajte naucite nesto (bez obzira sto cete to nauciti od mene)

Hi Friend





friends

Friend

Photobucket


Friends


petak, 11.01.2008.

Jacquline Saburido

Pročitajte njenu priču, šokirat će vas, navesti da promisliti prije nego sjednete u auto pijani.. Bila je tako prekrasna, mlada u jednoj sekundi život joj se promijenio... da li je možete prepoznati? Ja sam zaplakala jer život nije fer da ovo napravi, stvarno nije...



Ovo je auto u kojem je putovala. Bila je udarena autom koji je
vozio sedamnaestogodišnji mladic na putu kući nakon opijanja
sa prijateljima. To je bilu u Prosincu 1999.



Nakon nesreće Jacqueline je trebala preko 40 operacija.
Jacqueline su nasli u gorećem autu i njeno tjelo je bilo gorilo
oko 45 sekundi.



(pogledajte dobro njene oči, koja ih tuga obavija)

Tijekom oporavljanja.



Bez lijevog kapka Jacquline treba kapi za oči da bi mogla vidjeti.



Sada, krivac za njenu nesreću ima 20 godina, ne može si oprostiti vožnju u pijanom stanju te noći prije 3 godine.
Svjestan je o uništavanju života Jacquline Saburidos



Ne umire svatko koga udari auto. Ova je slika slikana 4 godine nakon nesrece i doktori jos uvjek rade sa Jacquline, cije je tijelo 60% prekriveno opeklinama.

Znam da mnoge ovakve stvari kazu, proslijedi ovo dalje, no mnoge od tih stvari su gluposti. Ovo je stvarnost Molim te pokaži ovo onoliko ljudi kojih mozes upozoriti o posljedicama vožnje u pijanom stanju.
Zahvaljujem!


Mene je ova prica jako potresla!
Ja sam ovu pricu nasla na jednom blogu i odlucila )kako pise na kraju
ovog posta= stavit ju na svoj blog kako bi druge
osobe koje svrate na moj blog mogle procitati ovu potresnu
pricu o Jacquline Saburido.



| meet me (48) | hurt me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.