siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog sam otvorila kako bi nekim osobama pokazala i dokazala da je prijateljstvo poslje obitelji. Svi misle da je to glupost i da ne vide razlog tomu misle da je ljubav ipak prije pa tek onda sve ostalo. E PA KOJI TAKO MISLE ZBILJA SE GRDO VARAJU! Vise vam pise na mom blogu!
Uzivajte naucite nesto (bez obzira sto cete to nauciti od mene)

Hi Friend





friends

Friend

Photobucket


Friends


petak, 04.01.2008.

ŠTO JE PRIJATELJSTVO? HM...

Ej!
Evo mene nakon dosta vremena ne javljanja.
A ....niste mi komntirali prosli post...ma nema veze.

Uglavnom...

Nisam vam rekla...ja sam novinarka skolskog lista "Čarobna frula"
list je suuper! Supe su urednice (Darija i Anja) i super ...(kako da kazem) pa...osnivacica ili glavni krivac zasto taj list postoji (Maca)!

eh...
Imali smo novinarski seminar o prijateljstvu,
ja sam imala pripremu koju cu vam sad...prepisati ali nesto ne sve,

PRIPREMA (mislim da je jako poucna):

Karakteristike pravog prijateljstva:
pravo prijateljstvo uključuje otvorenu iskrenost.

Pravi dokazi stvarnog prijateljstva su: pomoć opraštanje,rame za plakanje ohrabrivanje, povjerenje.

Što je komunikacija kod prijateljstva?

Komunikacija je ključ za pronalaženje novog a možda i pravog prijateljstva.

-DOBAR PRIJATELJ NEČE TRAČATI NEGO ĆE SVE ZADRŽATI U POVJERENJU
-DOBAR PRIJATELJ ĆE SE RADOVATI I PLAKATI S TOBOM
-DOBAR PRIJATEL ĆE N NAM UVIJEK POMOČI,GRADITI,DIJELITI STVARI SA NAMA, VJEROVATI U NA,RAZUMJETI NAS,I VJEROVATI NAM!



PRIJATELJSTVO JE VRIJEDNO JER KROZ NJEGA MOŽEMO PRIMITI LJUBAV I POTPORU ČAK I KRITIKE KOJE ĆE NAM POMOČI OKO IZGRADNJE KARAKTERA!


Izreka od Alberta Camusa:
Ne hodaj ispred mene možda te neču sljediti!
Ne hodaj iza mene možda te neču voditi!
Hodaj pokraj mene i budi mi prijatelj!



PROTIV NEUGODNIH ISTINA IMA SAMO JEDAN LJEK
-TREBA SE SA NJIMA POMIRITI!


ZAKLJUČAK:
-Kad otvorimo svoje srce prijatelju, pokušajmo izgraditi povjerenje!

-SVAKA DUŠA KOJA HODA OVIM SVIJETOM IMA SRCE,OSJEĆAJE I SVOJU VRIJEDNOST-ŠTO NESMIJEMO ZABORAVITI!!!

Nadam se da je poučno i da ste se tu našli (u kojim situacijama griješite a što dobro činite)

Probajte imati što više prijatelja i sa svima biti u dobrim odnosima jer oni su jako vrijedni!!!




Pozdravljam
:

-Dariju---->suuuper urednica,frendica suuuper osoba!
-Anju------->stroga ali super urednica--->i šaljiva je
-Macu------->krivac za list "Čarobna frula"
-Katarinu------>moja seka
-Ivanu---->frendicalud
-Emu-----> frendica
-Saru---->supac cura
-Marina---->tup decec
-Zvonkeca--->frendbang
-Lokija----->pravi zaje***** super i cool frend(zna cuvat tajne)
-Luku----> :yesyessretansretan
-Antoniju---->zanimljiva i zabavna cura

MA SVE! SVE,SVE SVE! ALI NJIH POSEBNO sretan

Puse svima kisskisskisskiss
DARIJA BRRRZO OZDRAVI!!



| meet me (2) | hurt me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.