Prijatelj Bob i ja

utorak, 20.06.2006.

Prijatelj Bob i ja

Moj prijatelj Bob je vrlo poznat. Kako u svijetu, tako i kod nas. Naime, moj prijatelj Bob ima puno prijatelja uz mene. Što više vrijeme prolazi, čini mi se da svi poznaju mog prijatelja Boba. Bob je svačiji prijatelj, pa ga slobodno možemo zvati našim prijateljem.
Iako mislite da ga ne poznajete, vjerojatno ste u krivu. S Bobom ste se vjerojatno družili barem jednom kad se uživali u blagodatima marihuane. Čak i ako ne preferirate njegovu glazbu, ili ako ju nikada niste ni čuli, Bob je sigurno bio tamo kad god ste zapalili jednu.
Mislim naravno na Bob Marleya ( Robert Nesta Marley, 1945-1981 ). Iskreno, da nije bilo Marleya, mislim da puno veći kvocijent svijetske populacije ne bi znalo kako za marihuanu, tako ni za reggae, a s time i Jamajku.
Naš prijatelj Bob vas sigurno voli, nez obzira što vi mislili o njemu.
Ponekad, kad ne znam što ću, kad mi se čini da stojim pred zidom na jednoj i provalijom na drugoj strani, kad mi ne preostaje ništa drugo nego zapalit jednu sam, odjednom se stvori naš prijatelj Bob i odmah mi je lakše.
Sjetite se našeg prijatelja Boba svaki put kad srolate jednu, jer on se sigurno sjeti vas.
Bob, legenda si, i sve što je napisano na ovom blogu, desilo se s tobom u prisutnosti. Sve je istina, kunem vam se Boba mi preko groba, samo što imena namjerno nisu navedena, kako moje tako i tuđa, radi sigurnosti mene i mojih prijatelja. Nitko od mojih ne zna da ovo pišem, ako se netko prepozna u ovim spikama, nek mi se javi, pa ćemo smotat jednu, ja častim.
- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.