Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

....NEKI BLOGOVI KOJE MORATE POSJETIT I OBAVEZNO KOMENTIRAT,HEHE!
...ovčic@....
...mayaa...







Evo nekima kojima ne smetaju narodnjaci nek vide najpopularnije narodnjake

srijeda, 06.02.2008.

Povratak

ovo je sad nesto na brzinu a sutra ili uskoro ocekujte nesto vise
Ljudovi nije bilo posta a znam da vam moji postovi ni nedostaju u ova dva mjeseca niceg uzbudljivog

AJD IDEM PA-PA

Steta ne mogu vam sad reci : LJUDOVI UZIVAJTEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

jer nemamo u cemu



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis bloga
Ej ljudovi sta ima ovo je moj 4blog a opet ga pravim jer stalno zaboravljam lozinku i korisnicko ime .....kao sto sam naveo u proslim blogovima ja cu pisat o svojim dogadajima ....


A sad opet malo o meni zovem se Anel Mašić idem u 7 razred,zivim u Slavonskom Brodu, najvise voolim nogome narodnjake i pogotovo cure ...... Uglavnom prolazim s 4 (3.8-4.1 mi je prosjek )
najbolji su mi prijatelji Mario Pušić ,Albert Rebac ali nije ni Tiho loš samo se voli previse kurcit....
Nadam se mnogo mnogo i mnogo komentara ...........
Hvala Unaprijed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




...EVO PAR CURA KOJE SU PRAVE CARICE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

to je ovčic@(tena)....legenda,super,ma sve naj,hehe....naughtyzubo

Image Hosted by ImageShack.us

a ovo je ria...slatka,super,ma odlična....deadrofl

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je valentina....lijepa,dobra i super cura....thumbupsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

to je maja....luda,zabavna,super....nutbeljsretan