Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

....NEKI BLOGOVI KOJE MORATE POSJETIT I OBAVEZNO KOMENTIRAT,HEHE!
...ovčic@....
...mayaa...







Evo nekima kojima ne smetaju narodnjaci nek vide najpopularnije narodnjake

srijeda, 02.01.2008.

29.12.2007., subota

29.12.2007., subota
Knjižica
Možda vas ovo neće zanimati ali evo mojih odličnih ocjena hhehehehehe prosjek mi je manji nego sto inače bude a to je 3.6666666666 itd...........

Hrvatski -3
Matematika-2
Biologija-2
Fizika-3
Kemija-3
Zemljopis-4
Povijest-4
Tjelesni-5
Glazbeni-5
Likovni-4
Engleski-3
Tehnički-4
Vjeronauk-5
Njemački-4
Informatika-4


I et to je to !!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrav ljudovi i uživajte!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis bloga
Ej ljudovi sta ima ovo je moj 4blog a opet ga pravim jer stalno zaboravljam lozinku i korisnicko ime .....kao sto sam naveo u proslim blogovima ja cu pisat o svojim dogadajima ....


A sad opet malo o meni zovem se Anel Mašić idem u 7 razred,zivim u Slavonskom Brodu, najvise voolim nogome narodnjake i pogotovo cure ...... Uglavnom prolazim s 4 (3.8-4.1 mi je prosjek )
najbolji su mi prijatelji Mario Pušić ,Albert Rebac ali nije ni Tiho loš samo se voli previse kurcit....
Nadam se mnogo mnogo i mnogo komentara ...........
Hvala Unaprijed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




...EVO PAR CURA KOJE SU PRAVE CARICE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

to je ovčic@(tena)....legenda,super,ma sve naj,hehe....naughtyzubo

Image Hosted by ImageShack.us

a ovo je ria...slatka,super,ma odlična....deadrofl

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je valentina....lijepa,dobra i super cura....thumbupsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

to je maja....luda,zabavna,super....nutbeljsretan