kako.........to?

08.10.2007., ponedjeljak

...............

To sam ja
to sam ja...----


"Moje ime.. ma ne, ono nije važno
i kako ćete znati da nije lažno
ne pamtite me po imenu, nego po onome što jesam
smijeh ili plač, baš ja za sve sam

kada volim idem do kraja
svakim jutrom otvaram vrata raja
i nisam osoba koja na greškama uči
no kažu da se za života svega nauči

tuđe poštujem, a samo svoje volim
u Boga vjerujem i samo njemu se molim
jer sve što radim radim sebi
uživam u svom životu, a osmjeh poklanjam tebi

a ako mi se zamjeriš, oprostit ću ali pamtim
nisam zla, no dugove s vremena na vrijeme vratim
smijem se, jer kažu da smijeh rane liječi
sve mi dokažite djelima, jer ne vjerujem u riječi

život mi se sastoji od želja i snova
da ih ispunim, svaki dan je prilika nova
ne podnosim laž, kakva god bila ali istinu mi kaži
kakav je to život ako živiš u laži

i nakon svega ja u ljubav vjerujem
imam svoje granice i rijetko kad pretjerujem
da plačem i smijem se u isti tren dogodi se često
još pod zvijezdama tražim svoje mjesto

ako mislite da zaslužujem, slobodno me volite
i svaki tren me za pomoć molite
ako mislite da nisam vrijedna spomena
onda ćete shvatiti zašto je ova pjesma bez moga imena...



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.