ajmooprichat

četvrtak, 21.07.2005.

LJUBAV je sranje...ZIVOT je KURVA....

MA DAJ ..uopce nista nije fer...decko me ostavio...pala sam u teski bed...ljudii ja nista nemogu..u subotu trebam na more..ja necu..starci seru..joooojjj..zivot mi dosadio...ja svog marka tolko volim i sve..i sad on mene ostavi..frendice kazu da je to bolje za mene da vise nemam posla s narkicem...al on meni tolko fali ..fakat sam se previse vezala za njega..uopce neznam kaj da napravim...tak mi je sad sve svejedno..bit ce mi sjebano i more...

neznammmm...neznammm....

A jesam te jesam volio,
i nisam te nisam jos prebolio,
i opet bih opet tebi dao sve,
samo da si kraj mene...
A jesam te jesam volio,
i nisam te nisam jos prebolio,
i opet bih opet tebi dao sve,
samo da sam kraj tebe...


Bolje mi je sad bez tebe,
drugovima jos se hvalim,
a u dusi znam dobro,
kako mi je, kol'ko zalim.

- 22:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • let´s GO people!!!

Linkovi

LoVe is IN thE aiR!!!

  • Love is NAME....
    Sex is GAME....
    Forget the name...
    and let´s play THE game!!!!

something about ME...

  • jA sam LENNA...upravo zavrsavam 1.razred..uhhh..skola je preteska..
    strasnoo..eee...
    da..imam starijeg buraza..s kojim sam vjecito u svadama..
    al ipak ja lolim svoh bjacu ;)
    iz zagreba sam-WE RULESS:)
    I TAK...pitajte ak vas jos kaj zanima!!!!!!!