ajmooprichat

subota, 11.06.2005.

....GO go GOO...

HEJJ...

kao sto vidite iz priloženog..subota navecer,a ja doma...veliko cudo...a i to se mora nekad..hmmm....zadnji tjedan je skole..pa je jako napeto i nisam smjela van..stara neda...al jebiga..surfat cu netom i zabavljat se...
moj dragi je danas kod frenda na tulumu...vec se zdrobio do kraja..sad me bas maloprije zvao..aj nek on uziva..kad ja trunem doma,no nije bitnoo...

danas si ja malo kontam...kako je ovaj svijet glup,ruzan i bezosjecajan..svi se tak cudno ponasaju.ko da su sami na svijetu...pa zastooooo?svi su tako oholi,zavidni,LJUBOMORNIIII...ufff...menne u pojam ubija ljubomora,moram priznat i ja sam dosta jubomorna osoba,al na neki poseban nacin..ja nikad ljubomoru ne pokazujemm....rade to krijem i kipi u meni...to mi je nekak bolje...al LAKSE NIJE...sta vi misliteee o TOME??
da..i u ljubomoru isto uključene mogu i bit osobe koje ti nis ne vjeruju kad im nekaj kazes..ono daj upucaj se...isuse bozeeeee..to mrzim...ja jesam jako vrckava,i ljudi oko mene kazu dosta zahebana osoba...al sta je tu je..iz te koze nemogu izaciii...
jos k svemu tomee...danas saznam da mi je buraz jucer prevario curu..s kojom je vec 9 mj..a ta njegova cura,je jedna od mojih best frendica..zove ona mene na tel,place ko luda..ja nis ne kuzim o cemu se radi...i tak isprica cjelu situacion..ono ja nemogu vjerovat...prica da je tak ludo voli,ne moze bez nje..i sad je ide prevarit..ono budala na kvadrat...nakon toga..isla ja njega pitat sta je to jucer bilo..i daj molim vas skuzite spiku kaj on meni odgovori:DA MU VEC DOSADILO,,SVE MONOTONO,UOBIČAJENO I DA JE ISO BARIT JEDNU DRUGU TREBUU..i tak malo mi pricali o tome..i ja mu rekla kak mu sad cura pati,i da nek se joj sto prije isprica i nek razgovaraju..a on onak mrtvo hladan ...PA VALJDA BUDEM..e doslo meni da mu opalim samarcinu..al otisla iz njegove sobe..bez rijeci...i nisam htjela nista komentirat...
ahhhh...to je jos jedna stvar koja me probija...DVOLICNOSTT!!!

NO DOSTA SAD O TOME..nadam se da cete sad malo vi komentirat i nabacit svoje komentare...

pusa svima :)

- 22:43 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • let´s GO people!!!

Linkovi

LoVe is IN thE aiR!!!

  • Love is NAME....
    Sex is GAME....
    Forget the name...
    and let´s play THE game!!!!

something about ME...

  • jA sam LENNA...upravo zavrsavam 1.razred..uhhh..skola je preteska..
    strasnoo..eee...
    da..imam starijeg buraza..s kojim sam vjecito u svadama..
    al ipak ja lolim svoh bjacu ;)
    iz zagreba sam-WE RULESS:)
    I TAK...pitajte ak vas jos kaj zanima!!!!!!!