ajmooprichat

četvrtak, 09.06.2005.

HY...pridruzit cu vam see!

allo..evo dobila sam i ja neku zelju i potrebu da pisem blog..pa vam se pridruzujem i nadam se da cu se uklopit u vasu ekipu ;)
citala sam ovako blogove i ima ih bas zakon-fora,,,
ja sam vam inace jedna teenagerica..koja ima sad jako frku sa skolom..al ajd pustimo sad to..skrumpat cu se ja valjda nekak i proc taj jebeni prvi razred..i pazi ovo ..to jos medicinska skola..ajme straasnoo..ANATOMIJA me krsi totalno!!
inace ja vam jako volim pricat o ljubavi,problemima,avanturama,i svemu tom slicno...jednostavno kad krenem neznam stat..a i volim slusat sve o tome..jednostavno to me sora...

ja sam zaljubljena,imam decka,,..al decko je jako velik problem..snifa,droksa se...al jednostavno ga volim,na neki nacin on je za mene poseban..ima 18 godina..sve moje frendice mi savjetuju kao ostavi ga..nije on za tebe,ti si predobra za njega,daj ga vidi..teski narkoman..al ja se nedam...ja njega iskreno i jako volim...briju oni meni..kao nikad neznas kaj on moze jedan dan napravit sebi...npr.ubit se (nedaj BOZE)..i onda ces patit bezveze..aliiiiii aliii!ja sam vam teski optimsit...uvjek svijet gledam s pozivitivne strane....s TOMISLAVOM..sam vec 4 mj..i veza super funkcionira...daaa...i starci mi znaju da imam decka..i stalno nesto seru i prigovaraju...meni kroz jedno uho unutra kroz drugo van..znate kako kazu :)
kao premlada si za decka,bolje se ti brini za skolu,ocjene,skroz si se pokvarila,nikad te nema doma i te spikice..ja kad malo bolje razmislim sve je to istina sta mi oni kazu..al nedam se ja...

danas sam vam ukratko napisala samo nesto o sebi...a poslije ce bit zaniljivijih tema i temica...mojih djelova zivota,avanturaaa,ljubavnih shema i toga..jebiga...volim o tom pricat i nadam se da vam necu bit dosadna i da cete me citat i nabacit koji komentarcic..do ondaa vam saljem
pusuuu.....


[/I] by_Lenna_[/I]

- 21:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • let´s GO people!!!

Linkovi

LoVe is IN thE aiR!!!

  • Love is NAME....
    Sex is GAME....
    Forget the name...
    and let´s play THE game!!!!

something about ME...

  • jA sam LENNA...upravo zavrsavam 1.razred..uhhh..skola je preteska..
    strasnoo..eee...
    da..imam starijeg buraza..s kojim sam vjecito u svadama..
    al ipak ja lolim svoh bjacu ;)
    iz zagreba sam-WE RULESS:)
    I TAK...pitajte ak vas jos kaj zanima!!!!!!!