SAMO GLEDAM

Dangubim ja tako na poslu jučer. I negdje između 45 kjnige na fotokopirki, 10-ak novih filmskih naslova, prašine na policama i inventure, uhvatim 25 sekundi slobodnog vremena. Taman kol`ko mi treba da zaključim. Pogledam kroz onaj moj prozor u `svijet` (negdje između plakata i paučine ima taman dovoljna rupica za proškiljit) i vidim svašta.
a) Akrobati na trapezu: vješto pentranje po skeli rezultira jedino zamišljenom fasadom jer je sve što bi trebalo na vidjelo, zakukuljeno nekim polupoderanim ponjavama tako da ne mo`š ni naslutit šta se iza tog zastora munđa. Možda upravo dogovaruju zaplet scenarija. A možda su glumci samo malo raštimani. No, kad to bude gotovo... Is! Ima crkva da nam bljesne u novom žutom svjetlu. Neće mene više ni`ko ispitivat da di je ta crkva. I s mjeseca će se vidjet! Ona, kineski zid i moje gumene čizme.

b) Adolescenti u stanju alkoholno-toksičnog šoka: On nju u`vatio lijevom rukom oko struka, a desnom za sisu pa ju kao vodi nekud. Njena zvijezda vodilja! Jedini problem i jest u tom što ona sad jedino zvijezde i vidi. Al` priznajem... Ma šta priznajem - dajem joj orden Reda Hrabrosti za sva ona tapkanja (koja u praksi nazivamo hodom) stazicom bez ijednog jedinog doticanja bankine! I još ni školsku torbu nije zaboravila! A tak`a ubivena. Curica se stvarno priprema za život na najbolji mogući način - bolje i zvijezde nego ovo što vidim ja.

c) dojavljivači neplaćenog parkinga: Šetači. Kucači. Svaki put ih žicam za kaznu. `Ajd mi, bogati, više stavi taj najlon-papir pa da odem kod Onog i platim samo 6 kuna pa sam mirna cijeli dan! Al`, c! Ne! Nema šanse da oni meni olakšaju brigu. Ima ja da razbijam glavu cijeli dan o tom kako sam povlašćena. Da se sramotim sama pred svojim karakterom kako nisam k`o drugi.

d) Paziteljice vizualnog dojma: Jebote, uvijek jedne te iste face! Ispadaju iz tog salona sve jednake k`o s neke pokretne trake. Kose ravne, ispeglane, izblajhane, sjajne i oblikovane. Ma pitam se samo, oklem im vremena svaki dan?!? `Ajd za lovu manje-više. To se još dade i ukrast, al` vrijeme...

e) Tragače PVC boca: E njih mi žao. Stvarno. Ako bi dostojanstvena starost trebala izgledat tako, onda bolje da ni ne ostarim. Kažu- e da su mi one godine i ova pamet. A sve si nešto mislim, bolje da su im ove godine i ona pamet. Manje bi bolilo. Veli mi prijatelj neki dan: `ajd, šta se tol`ko sekiraš?! Pa ne rade to svi iz potrebe. Neki to iz hobija! Jebemti hobi! Ja sam nekad iz hobija skupljala crteže, stripove, drnde... Al` ništa s namjerom da to jeftino unovčim. Sad iz hobija skupljam loša iskustva. E njih ću tek da unovčim!

I gledam ja tako i gledam... Vidim sve što nisam baš poželjela kad sam se ujutro probudila, vidim da je sve po starom; da još ima nade... Al`... Dobra stvar je proizišla iz svega- vratila mi se vjera! No, o tom ću sutra... Sad je to već sutrašnja vijest.

03.10.2007. | 10:00 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter