ELI, ELI

Dragi bože,
nisam jučer bila na misi. Kao ni prošle nedjelje. Kao ni one prije prošle. Kao ni 52 nedjelje prije. Nije baš da nisam imala potrebu, nego... Počela sam sumnjati. Mislim da baš i nisi previše zauzet poslovima oko meni važnih stvari. Taman kad su neka dobra jedra na horizontu, opališ me lošom vjesti. Evo, naprimjer: jesi mi ti to sredio nadoplatu struje 1600kn? Pa nego tko drugi, jel?! Ma što me nisi oapučio s 6000?!?! Ovo ti ja lako sredim- samo 16 puta odem na posao, 6 dana u tjednu po 9 sati, i da viš` kad se kamara para svali na tekući! Ima da mi ostane još i za kiflu. Al` 6 milja... E to bi već teže odgulila. Al` vi`š, to bi me baš odobrovoljilo, jer... Što me ne ubije...
Nego, stavila sam malo film na rewind: poturaš mi priče o raju i vječnom životu; donosiš pravila ponašanja prema bližnjima; opraštaš sve grijehe; vidiš svaki moj pokret; prijetiš paklom; činiš mi uslugu `hvatanja za slamku`.... Vidim ja, ne uklapa se moj stil baš puno s tvojim pravilima. I... Znaš šta? Imam novog boga. Taj ne obećava ništa. Ne oprašta lako. Nemo`š njemu doć i izmolit 10 očenaša i 5 zdravomarija i onda `ladno nastavit zajebavat sve oko sebe k`o da si najsvetiji na svijetu. A ne! Njemu se moraš molit dugo. I dobro. I... Opet možda neće oprostit, al bar je uvijek tu.

01.10.2007. | 00:27 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter