BRIŽNIMA

Ciaro diario,
(pošto više ne znam ništa talijanskog, nastavljam na materinjem šokačkom)

Ovih je dana krenula storija po ovom našem malom, al lijepom šoru. Sastaše se dokoličari pa zapodjenuše dijaloge:
- Znaš šta sam čula? ONA ima ljubavnika!
- Ma daaaaj... Stvarno????? Pa koga?????
- Nemam pojma, al znam da ima! Rekla mi M. A ti znaš da M nikad ne laže.
- Pa da, vi`š! E, a ja čula da se ona drogira. A sigurno je i to istina, vi`š kak`a je mršava!
- Ma neeeee, ONA ti je nešto bolesna zato je k`o glista. A možda i ima gliste!
- Pa da, k`o glista, a sise narasle!!! Kurac je ONA bila na moru! Išla u Zagreb stavit silikone!
Kad ti ja kažem!


E sad, ovako- da razriješimu ovu začkoljicu iz prve ruke:
1. Ljubavnika nemam. Ne zato što me ni`ko neće (iako je i to jedan od čvršćih razloga) već zato što nemam vremena. A da vam svima pravo kažem i ne da mi se. Stara sam ja za njakanja i tepanja i slična pretvaračka sranja.

2. Ne drogiram se. Nemam ja para za to. A ruku na srce, nemam od koga ni ukrast. Osim toga, dokozano je kako droza može izazvat ozbiljne pcikičke poremečaje pa se bojim da b` mogla ostat bez i ovo pola mozga, ako počmem intravenozno.

3. Silikone nisam stavila. Ne zato što ne bih voljela, nego me straj. A iskreno, ni s ove dvije šačice jada ne znam šta bih jer ničemu ne služe, pa nemam potrebe da ih dodatno napumpavam.

4. Mršava jesam. Al` ne od bolesti, nego od genetski naslijeđenog metabolizma. U principu, fala na brizi, al osjećam se izuzetno dobro, osim što s vremena na vrijeme dobijem akutne napadaje dijareje kad načujem ovakve izljeve svekolike ljudske stupidnosti.

Fala svima koji me se s vremena na vrijeme uvijek tako rado sjete!

Vaš osobni Harlekin

28.08.2007. | 09:56 | 15 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter