travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog bi če ispunjen raznim pričama i pričicama,jer moj pravi blog več je napravljen!
INAČE JA SMA LUCIJA I IDEM U 7 RAZRED OSNOVNJAKA
VOLIM PISAT PRIČE O ŽIVOTU NAJVIŠE I O ONOME ŠTO MUČI NAS TEENAJDŽERE(mislim da se tak ne piše)
UGLAVNOM NADAM SE DA ĆE SE SVIDJET LJUDIMA..VAMA KOJI ČITATE MOJE PRIČICE
I OČEKUJEM KOMENTARE I KRITIKE
A I KOMPLIMENTE!
ZADDOVOLJNA ČU BIT SA BILOČIME
HVALA NA ČITANJU I DO PISANJA

image hosting for myspace

image hosting for myspace


Image hosting

Image hosting


Friendster

Friendster


Friendster images

Friendster images


Bigoo

Bigoo


MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


blog layouts

blog layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace

MySpace



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


MySpace

MySpace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


layout for myspace

layout for myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts



Linkovi

MOJJJ BLOGGG

subota, 07.04.2007.

~MISTIČNOST~

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponekad kada shvatiš da si sam na svijetu,iako ti nešto govori da nisi duboko u srcu gradiš tugu!
Tugu koja savladava glas savijesti i vijeruje samo u mrak...
Ležim na travi i maštam o tim riječima,gledajuči u nebo tolike misterije,oblaci imaju te tako mistične oblike a opet se jednom riječju mogu objasnit.
Okrenem se i gledam zelenilo koje me okružuje....
Kako je tek ono mistično no opet meni objašnjivo...
Jer to sve živo baš kao što ja živim...dal je to istina ili je samo iluzija koju maštam...
dolaze mi misli na pamet zapravo gdje ja pripadam,jer ovoj okolini Ja ne spadam?
Dal ima ljudi na svijetu koji su isti kao ja,ili ne postoji nitko i ja sam sama,baš kao što je svaki čovijek sam jer zapravo nitko nije isti...ili je?
Zašto me muči to,pa zar nebih trebala uživat u život u kojem živim jer još mnogo je pitanja ispred mene...
zašto me takve stvari uopče zanimaju...
Zašto..zašto ...zašto
samo to mi se mota glavom i polako me dovodi do ludila ipak dijete sam i trebam uživat a ne zamarat se pitanjima koje ni odrasli neznaju....nisam sigurna zašto pokušavam doč do nemogučeg
no jednostavno ot dolazi i odlazi i ja moram tu mistiku riješit...i zapravo pa ja sama neznam zašto ta MISTIČNOST postoji....
da ja sada krenem uživat u svom životu,umijesto provodit u prirodi...nešo bi me ponovo povrijedilo i shrvala bi se...srrušila bih pramide i tornjeve pa i ogromne zgrade koje sam zgradila u svom životu do sada..uništila bi se
zato je bolje ovdje ležat i razmišljat pa i zamarat se pitanjima mistike
ipak mrak pada i dolazi mračna noč...koje li su samo njene mistike
koliko doista ima zvijezda,iako one ne postoje jer to su samo meteori koji su milijardama godinama prije pali no mi ih vidimo jer su to svijetleče godine....
i sada kada se bližim kraju ovog pisanja,zapitam se koje li su sve mistike boja svijeta....nebo zemlaj koliko li samo ima boja i zašto te boje uoče postoje....
zapitam se...........

- 19:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.