27.11.2007., utorak

Spanish wedding

Dobro došli na španjolsko vjenčanje koje se odvijalo u 8. mjesecu ove godine,a gdje sam i ja bio prisustan.
Pa krenimo redom.

Image Hosted by ImageShack.us

Trenutak odluke-institucija braka

Image Hosted by ImageShack.us

Mladenci odlaze u limunzinu
14 sati je,a sunce prži

Image Hosted by ImageShack.us

Sat vremena poslje svi smo u restoranu.
Počinje uživanje u hranu i piću.Nažalost ne može se reći i za muziku.
Apetit mi nije baš bio na nivou iako je hrana bila jako dobra.
Razlozi vjerovatno leže u obilnim količinama hrane i pića prethodne noći u Salamnci.

Image Hosted by ImageShack.us

Evo nas konačno i vani.
Mlada dama u čije noge gledate je Mađarica pod imenom Ceci ili nešto slično.I ne brinite se ja sam za šankom i ne gnjavim Ceci već konobara sa silnim količinama alkohola.Račun je bio otvoren,a sve je platio Francisco (mladenkin otac) pa mu se mi ovom prigodom i zahvaljujemo "Gracias"!

Image Hosted by ImageShack.us

Pa ako vam je cura zapela za oko,evo je još jednom.
Ne usudim se komentirati jer me često krivo shvate.

Image Hosted by ImageShack.us

Evo ovo su 3 Mađarice.Ovu u sredini smo već upoznali.
S ljeva joj je sestra,a s desne strane prijateljica.
Iskreno rečeno,to je za vas koji gledate blog.

Image Hosted by ImageShack.us

Vratimo se malo unatrag.
Prethodna večer oko 23 sata.
Ja sam ovaj krajnje ljevo s malo većim nosom.
Vidite kako me slušaju pozorno.Očito sam ja njima bio zanimljiviji.Ha,ha,ha!!!
Meni osobno su bli najuljudniji i najprirodniji bili konobar i Horhe.
Oprostite zbog lošije kvalitete slike.

Image Hosted by ImageShack.us

Evo i nas (uključujući i mene).
Ovaj gore desno je Horhe.Čovjek kojima je nama ostalima pomagao u komunikaciji s lokalnim stanovništvom.Posebno se misli na konobare jer njima jezik (osim španjolskog) nije jača strana.
Inače jako dobar dečko,čovjek na mjestu.

Nakon toga je sljedilo slavlje do ranih sati i ujutro odlazak kud koji mili moji.
Za mene je to značilo natrag u Madrid i hvatanje leta za Veneziju.
Image Hosted by ImageShack.us


Pa evo i jedne sličice iz Venecije.
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo se zove umjetnost.

Nakon vožnje autom od Venecije do Rijeke koja je trajala nekih 2,5 sata vratio sam se mrtav umoran u iščekivanju novih avantura.
Image Hosted by ImageShack.us


Do sljedećeg javljanja. XY


- 18:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Putnici

eXTReMe Tracker