priče iz davnine

01.04.2006., subota

Da oni koji me ne znaju ne bi pomislili svašta, sa mnom je sve u redu. Ove su priče nastale čist iz zafrkancije...pisane u stilu sedmogodišnjeg djeteta...malo posvađanog s pameću (a jadan :( ...) 3,2,1 kreni

Televizja

Ja volim da promatram televizor. Nevolim one što imaju slova kad gledam neki film pa mi ond smetaju. Ja volim kad ima tona a nema slike. Najmilije mi je onda kad krči i ono kad prekinu progam. To mi je najdraže. Ja to volim. Ond ja ljepo odem slagat lego kocke, ond dođe komšijin mali pa mi sve rastrga. Ond mu ja volim zavalt ćušku prek usta a nekad ga tak ćušnem da mu se saspu prednji zubi. Mali ima već sedmu protezu. Nekad ga spojim sa s zidom. Najbolje mi je ond kad mi dugmad ispane iz daljinskog pa ond prebacujem. To mi je najbolje. Ja kad ga zaljem vodom ond ne radi. Ne znam zašt. Moja televitja stoji u špajzu. Tam na onoj stalaži. Ja volim ga prekrit nekom dekom pa ond zavirivat ispod nje. To mi je jako uzbudljivo i napeto. Sad to moje komšije isto rade al oni to ne rade dobro. Oni ga zamotaju folijom a nekad i salvetama. Men je ond bolje kad stave foliju. Ja kad gledam televizor u špajzu ond sjedim na vreći krompira. A kad potrošimo sav krompir ond sjednem na frižider u kuvinji pa iz kuvinje gledam u televizor. Najbolje mi ga je gledat kad ga isključim. Ond vidim sebe u ekranu ma se ogledam?

Sepet za drva
ja volim svoj sepet najviše i najmanje. men je on stalno u šakama. ja ga volim nosat po selu i pravt se važna š njim. svi mi ond zavide i oće i oni. ja nekad počesto znam prenoć u njem. dol si naslažem novina i legnem. spavam ko beba. a ujtru kad se probudim mora dolazt doktor da me ispravi. kad izađem iz sepeta ja sva mirišem. ja sam taj sepet kupla seb kod nas dol u kantini. kad idem po kru ja ga obavezno nosim sasobom. u njem kroz cjelo selo nosim kru. ond svi se sjate pa komentarišu moj sepet. ond mi govore u facu kak sam ja faca i to. najbolje mi je sepet nost kad idem subotom u grad. ond mi sve stane. nekad se skupe djece pa mi i ona pomognu nost. ond traže zauzvrat da im iduću subotu posudim ga. men je teško odvojt od njeg. al neću da budem ogavna pa da narod priča da sam sebična. kaže men juče neki mali djed na pijaci da mi je sepet baš bezvezan. ond ja njem kažem šta ti imaš protiv mog miksera. mene narod zove kuć na telefonsku govornicu pa se ond naručuju za spavanje u njem. nekad ih zna i troje prespavat u sepetu. ond se poslje nemogu izvadt van. oni se onesvijeste a ja se zaprepastim i namažem si krua i masti.

<< Arhiva >>