moje price i crtice

utorak, 17.04.2012.

dvije pjesme

--- Pogled

Vidio sam danas čovjeka.
Sa tugom u očima.
Prošo je jutra ovoga,
Ispred moga dvorišta.

Lice mu pravo pokersko,
Nikad ga nebi odalo,
Da mu je tuga pratilja,
Već dugo vremena.

Duž ove moje ulice,
Pratili ga psi lutalice.
Ko neka garda počasna,
Što prati gosta zvanična.

Odjelo mu ko saliveno,
Baš ono pravo gospodsko.
Jedino ga cipele odaju,
One svoju priču pričaju.

O tome kako dugo hoda sam.
A ne samo ovaj dan.
Tuga i on su jedno postali.
To njegov pogled govori.

Obilazio je mnoge birtije
Ni našu zaobišao nije,
A sad kao da se krije.

Na licu mu se osmjeh pojavljuje.
Zna on ovo mu je zadnja ulica.
Kraj puta njegova
To mu radost izmamljuje.

Prvi put nakon toliko vremena.
Jedino kraj ga raduje.
Za time već dugo gladuje.

Dok polako sjeda u dnu ulice,
Posljednjim uzdahom izgovara.
Ah nitko neće saznat to
Koliko me je bolilo,
To što sam nju toliko volio...


--- Molitva

Daj mi boze krila laka,
Da poletim zelja mi je jaka.
Daj mi boze i to snage malo,
Pod oblake da se vinem samo.
Da preletim njeno rodno mjesto,
Gdje ne vidjaju me cesto,
Daj mi boze tek na tren,
Vid potpuno izostren,
I daj boze da je ona tamo,
Da je vidim na trenutak samo.
Daj mi boze ako nade ima,
Da je cujem di za mene pita.
Sebicnost mi ti oprosti ovu,
I uslisi zadnju zelju moju.
Ucini mi da je sama
Moja ljepotica mala.
A na kraju u visokom dok sam letu,
Ne stedi me niti trena,
Uzmi nazad krila svoja,
Da se survam gdje je draga moja...

17.04.2012. u 20:44 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  travanj, 2012  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2012 (5)

Moje priče, pjesme, razmišljanja...

Na ovom blogu nalaze mjesta moje priče, pjesme, razmišljanja. Neki postovi nastaju u realnom vremenu:) a u neke umetnem koju svoju stariju priču...

Linkovi