pricao bih ti o sebi

srijeda, 11.07.2007.

osijecam...


nesto prolazi mojim tjelom kao leptiri u ranim jutarnjim satima
osijecam se sretno,imam razloga ,stvarno imam razloga.
Image Hosted by ImageShack.us

andrea ti si razlog,mi smo razlog.ti si mi sve na svjetu volim te
volim kad me probudis jer samo mi ti mozes snove pretvoriti u stvarnost andrea ti si taj san
koji se svako jutro ispunjava, svako jutro ocekujem da se samnom u krevetu probudi .jako te volim
zelim ti skuhat nesto andrea,kuhat cu ti nesto slatko ali ne sladje od tebe.jako te volim
razlog si ti,razlog promjene pretvorila si me u jedno emotivno bice nasao sam one končiće za koje nisam ni znao da ih imam ...napokon osijetim ljubav ali bas onu istinsku pravu ...i sretan sam sto je dijelim s tobom ti je na pravi nacin vracas..jako te volim
prekrasno je biti tvoj,osijecam se posebno pored tebe ,ti si moja.jako te volim
Image Hosted by ImageShack.us

Nisam mnogo
razmisljao, dok
sam pored Tebe hodao--
Osim
kad sam se zaljubio
i zahvalio Bogu
sto te nadjoh.
nasao sam te kao
prcvalu ruzu,i znao sam
da e moram ubrat i zasadit
u u zemlju pored mene.
Image Hosted by ImageShack.us

andrea volim te

11.07.2007. u 01:00 • 2 reci mi dušopoigraj se#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


somwhere over the rainbow