pricao bih ti o sebi

ponedjeljak, 09.07.2007.

pricao bih ti o nama

Image Hosted by ImageShack.us
-prelijepo...znas
-dogodilo se 11.1.2007 srce se razdjelilo za dvoje
-pocela je avantura
-dosla si mi ti
-nasi prsti su se propleli kao najljepsa tkanina
-svaka boja kojoj odgovara druga
-poceo sam voljeti
-volim te
-ti si moje srce
-raste trava zelena
-svaka travka voli nas dok lezimo na njoj
-andrea volim te
-sad nam je 6 mjeseci
-sretni smo
-nikad nece prestati
-pratit cu te
-pratit ces me
-volis me
-volim te
-ispraznjeno srce napunila si
-oboljelu dusu zalijecila si
-cuda pravis
-cudo je kad me ljubis
-cudo je kad me gledas
-cudo je kad rijeci poteku iz usta tvojih
-cudo si ti
-ja sam tvoj
-ti si moja
-volim tvoj miris
-volim tvoje oci
-volim svaku tvoju vlas koja mi zasmeta dok te ljubim slatko
-volim tvooje svilenkaste usne
-volim tvoj smirujuc glasić
-volim tvoje prste kada prodju kroz moju kosu
-volim nosic koji osijeća miris moj i cini ga prepoznatljivim

volim tebe AnDrea

-poletjeli smo u oblake vrtlog nas nosi
-necemo se spustit
-spetljali smo uzad jedara svojih kao dva
-nosit ce nas na mjesta gdje nam srce zazeli
-moje srce gori samo za tebe plamen neugasivi
-zauvijek ce te grijat akd ti bude hladno
-andrea volim te


::hvala ti na svemu drea moja ::

09.07.2007. u 01:57 • 4 reci mi dušopoigraj se#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


somwhere over the rainbow