možda prevarena, ili???

29.06.2006., četvrtak

... ZA CURE ...

10 ZNAKOVA DA SE NIJE SPREMAN VEZATI

1. Dok se valja po kauču s daljinskim u ruci, kaže:
"Nemogu živjeti bez tebe!"- i pogleda cimera.
2. Stavili ste tampone u njegov ormarić.
Posljedica tog nepromišljenog čina bilo je dvosatno
predavanje o poštovanju osobnog prostora...
3. Odbija baciti svoje smrdljive, stare All Stars
tenisice s rupama na palčevima i otrganim vezicama.
4. Kada predložite da se zajedno potpišete na
rezglednicu za prijatelje, on se lecne.
5. Dok je prolazio pokraj jumbo plakata za
Sajam vjenčanja u Boćarskom domu, izbili su mu lišajevi.
6. Plavuši za šankom poslao je piće i tel.broj. Na vašu
konsternaciju odgovorio je: "Mala, ako želiš napredovati
u životu, trebaš stjecati poznanstva!"
7. Kada je pročitao da su se Ivana Banfić i Robert Magić
nedavno razveli, skočio je i zaurlao: "Toooooo...!"
8. Na tulumu vas predstavlja kao "buduća bivša djevojka."
9. Prvi put vas odvede na peglanje kartice u dućan sa
seksi donjim rubljem, a prodavaćica ga pita:
"Za vas, gospodine, kao i obično?"
10. Vaši prijatelji i obitelj potajno ga zovu Vuk Samotnjak.

- inače, ovo vam je moje cure, isječak iz novog, jubilarnog,
100-tog Cosmopolitana..
-koliko je baš pametno ni sama neznam, to vi procijenite,
pa iskomentirajte..
- e da, ima još jedna VRLO UMNA muška izjava:

on: " Nisam spreman za vezu"
misli: " Spreman sam, ali ti nisi prava osoba"
-toliko od mene , sada gibam na plažu.
pozdrav svima ljudi.
- 09:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

IME: Nina
ROĐENA: 25.7.1988,split,
OBITELJ: mama,tata,brat
ŠKOLA: jeziČna gimnazija
NAJ PRIKE:ima ih nekoliko
VOLIM:izlaske, more, ples...
NE VOLIM: laž, prevaru...
ŽIVOTNI MOTO: "živi svaki dan ko' da je posljednji"
JA SAM: super cura, jednostavna, romantična, super prija...

Linkovi

**PRAVA LJUBAV**

vezala me tuga svojim koncima
tražila sam ljubav na krivim mjestima
što samoća čini, ja najbolje znam
čovjek nije rođen da bi bio sam
zarobi me, svojim usnama
i nedaj mi da potonem do dna


I RECI DA ĆE OVOG PUTA BITI SVE ŠTO ŽELIM JA
KAŽI DA SI MENE ČEKALA
I RECI KAKO OVOG PUTA NEMA ROKA TRAJANJE
PRAVA LJUBAV NIJE POTROŠNA


lomio sam grane, od života svog
ko' da neću umrijet, da sam iznad tog
i bilo me je svuda,
sad sam kraj tebe
još vjerujem u čuda
i u nas oboje


I RECI DA ĆE OVOG PUTA BITI SVE ŠTO ŽELIM JA
KAŽI DA SI MENE ČEKALA
I RECI KAKO OVOG PUTA NEMA ROKA TRAJANJA
JER PRAVA LJUBAV NIJE POTROŠNA