srijeda, 09.08.2006.

Malo mene.....

Hy, ljudi, pozdrav svima. Ja sam ovdje nova i ne snalazim se baš najbolje tako da ne zamjerite ako nešto pogrešno napišem, jer iskreno rečeno kompjutori i tehnika mi nisu jača strana.
Uskoro ću imati 17 god, ali se baš i ne veselim svojem rođendanu.no Jednostavno ne podnosim kad me stariji ljudi miliju po kosi i govore:gle,mala curica ide sve starija. Dođe mi da eksplodiram od tih sranja.puknucu
Adresa mog bloga sve govori. Imala sam dva dečka, a obojica su me prevarila i oba su navela da sam razlog ja.
Možda jesam, a možda je i razlog taj što svi dečki žele samo sex (osim časnih iznimaka). Kod mene su naveli razlog da uvijek od buhe radim slona (dobro,možda malo)rolleyes i to što uvijek kažem što me muči kod njih. Oprostite, ali ja sam tip osobe koja uvijek kaže što misli bez oklijevanja. Mrzim one ljudi koji odugovlače po 3 sata i na kraju opet ne kažu ono što su mislili.
Iskrenost mi do sada nije donjela puno dobrih trenutaka, ali radije to nego da lažem.
Nekim mojim frendovima je drago što im uvijek kažem što mislim, ali neki baš to i nisu dobro prihvatili. Nisam im kriva što ne mogu podnijeti istinu.
Ja bi po sebi radije imala prijatelje koji mi u lice kažu što misle o meni nego da me iza leđa ogovaraju, a vi???

- 13:16 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što život nosi