travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

headbangSve i svašta kaj me spopa!

Linkovi

Blog.hr
Janjaa-konza je jako kooonzaa ide s menom u raz i sedi s menom luda bejba roflyes
petrica-dobra beyba išla s menom u oš.
kizofaker-smeh nad smehima rofl
ket-jaaj luda beyba za gnr ko i ja i ovak je super zujo
sanja-isto super beyba ,voli rock smijeh
nina-ide s menom u razred,super je beybawink
saRa-super cura neam riječi stvarno je konza
Tihana-dobra cura iz mojeg bivšeg razredayes
Mateja-smeh od cure al je super

O meni:

Ja sam Rockygirlie(sajko,legenda,rokerica,biser) il kak već očete...wave
Živim u Varaždinu
Imam 15 godina
ICQ:424-393-898
Volim:ROCK,axla,slasha,duffa,stevena,izzya (oriđiđi gnr),onda sve sportove osim golfa ako to možemo svrstati u sport,kad su praznici(heh..a ko to ne voli)...da,da i mogla bi tak još do sutra nabrajat.
Nevolim:cajke,curice u rozom,mislim općenito mrzim rozu boju , ljude pune sebe, ljude koji kopiraju druge....uglavnom ak se sjetim još nečeg budem dopisala smijeh
Slušam od mjuze: gnr(to je očito ne?),slaughter,warrant,velvet revolver,acdc...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us cerekcerek jako ih volim..heheh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us majstor na djelu smokin cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.uscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.uscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.uscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.uscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Slaughter cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Warrant cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Velvet revolver cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us-to se zna ko su ne? yescerek


utorak, 24.04.2007.

Jao, jao vraćam se u blogere!

POzzzZZZzz ljudi! nemrem vjerovat da se ponovo vraćam u blogere...
Kad nekaj puno gledate dobite volju za nečim..npr. ja promatram blogove svaki ibogi dan od mojih frendova i jednostavno me nekaj spopalo ..prvo sam čekala i čekala da mi ovi sa blog.hr pošalju lozinku koju sam zaboravila naravno ja pametna nisam zapisala al nema veze i tak niš gore nije bilo :D,ali niš i niišš jaaaj jaaj..naravno i onda sam morala otprti novi blog..i tak..aha i još nekaj budite strpljivi jer ja budem pomalim ukrašavala svoj blog jer neam baš puno vremena al jednog dana bit će Totalno kužiš me ali ono Totalno(morate pročitat dalmatinski da bi imalo smisla) savršen ..i tak..aj usput sve pozdravljam i.. nema iiii ...
aj poz ;D



| komentari (37) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.