PRETILA CURA

subota, 09.12.2006.

SUZA SUZU SUSTIŽE

Petak , još jedan petak . valjda san petkom najviše pod emocijama , valjda tada najintenzivnije proživljavan sve ovo šta se skuplja u meni . plakala san danas , dugo ,dugo san plakala . toliko toga mi se skupilo , a neželin da itko zna . uvjeravan cili svit da mene ništa ne lomi , a sve me dira , sve me boli .

na dijeti nisan , i danas me uopće nije bila briga , trebala san hranu , trebala san nešto da izbriše rane u srcu , nešto da nahrani dušu lažnim emocijama . jer upravo je to ono šta ja radin . lažen samu sebe , lažen da je dobro ,lažen da ću uspit . a ja san samo KUKAVICA , obična i bijedna kukavica . cura koja otkad zna za sebe laže , sebe najviše . lažen kako je sve savršeno , a sve ide kvragu .

često mi ljudi govore kako im je nevjerojatno da im uvik znam dat nekakav savjet , a neman iskustva u tim situacijama . najčešće su to ljubavni problemi . a onda se zamislin : kad bi vi samo znali , kad bi znali ...........al kad bi znali nebi virovali , jer zar krme kao ja i može pronać nekoga .........


al imala san ja nekoga , i VOLILA SAN GA , više od mog života . ne ,nije to bila zaljubljenost i zaluđenost , volila san ga . i još ga volin . on je bija moja jedina srića , on je zna moje strahove , i njemu lagala nisan , on je zna satima slušat mene kako plačen , i poljupcima mi je brisa suze , njegove tople zagrljaje i danas osjećan na svojoj koži , a noću ..........ajme , luda san , al noću .....umislin da me zove , ka da čujen njegov glas , kao da je odma pokraj mene , onaj njegov muževni glas odjekne u mojim mislima i polako nestane . jer bolje da nestane . jer puno boli .


ON LJUBI NJU , ona mu je sve na svijetu , njoj poklanja osmijehe i sjaj njegovih plavih očiju , nju grije njegov topli i sigurni zagrljaj , nju zove svojom ljubavi , a ja , ostaje mi sjećanje . zva me svojom malenom , zva me ljubavi , takvo razumijevanje i potporu u životu nisan osjetila s ničije strane kao s njegove .

al otiša je . tek tako , samo se više jednog dana nije javija . kasnije san saznala da mu nisan bila jedina . VARA ME , od samog početka me vara , a ja nikada nisan ni slutila . bija je toliko pažljiv i nježan , toliko mi je vrimena posvećiva da nisan ni mislila da bi s drugom moga bit . sa svojom voljenom .

danas neman nikog . opet sama sa sobon , opet ka i uvik . opet Božić i Nova godina , a ja sama sa mislima . njegova čestitka do mene neće stić , a možda i bolje , jer njegove hladne riči bile bi prebolne , i više nikad nebi čula one riči (iako bi prikladniji naziv bija VELIKA) : MALENA , MOJA MALENA ....

- 00:05 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ime bloga sve govori....

    VISINA:178CM
    TEŽINA:95KG


    email adresa .....pretila_cura@net.hr

    Free Web Counter
    Free Web Counter


Linkovi

  • email adresa .....pretila_cura@net.hr