EX CAPITE

utorak, 07.08.2007.

"Hard adventure2" na Dubrovački način

OFF TOPIC po drugi put DEFINITIVNO - al moram nemojte mi zamjerit.

Nastavak prethodnog posta...stigavši u Župu dočekalo me slijedeće:
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Istina dalo se naslutit kad me nisu pustili preko Brgata...no situacija je tekla kako slijedi:
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-06
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Situacija je iz trenutnka u trenutak postajal sve gora i gora...tako da sam stigavši doma obukao staro rano odijelo i tvrde radne cipele, promjenio vozilo točnije skočio na motor i krenuo ka najbližoj vatri (a da ne zaboravim moja zakonita se također pridružila - "nećeš ti meni sam ić vrijedim i ja nešto").
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07-
No stigavši na jedno brdašce kojim se vatra bližila kućama ostao sam zapanjen. Ljudi su vikali, psovali vatrogasce itd itd...dok je balica drugih ljudi samo stajala i gledala. Onako kao super zabava.
Pitasmo ljude jel ima vode da napravimo lanac...kažu ni kapi potrošili zadnju kantu upravo...ja kažem cisterna je ispod zovite ih...oni kažu dolaze al od dima nemogu prić.
Bacih pogled sa jednog malo višeg kamena na nadolazeću vatru i koroz glavu mi projuri slika istog mjesta i slične vatre al prije punih 15 godina...vrate se i neke druge slike kad smo isto mjesto pokušali gasit al su nas mitraljeskom vatrom spriječili ovi isti koji su i sad upalili. Tad se sjetih i onoga što je slijedilo iz malo analitičke logike moje supruge sjedosmo na motor i odosmo u podnožje brda al sa druge strane (naime tamo imao malo zemlje pa da bar nešto uroda spasimo). No na putu prema tamo vidjesmo dim nama iza leđa gdje po nikakvoj matematičkoj ili bilo kakvoj drugoj logici nije trebao bit odnosno nije moglo "prebacit" kako se u ovakivm situacijama govori. Još jedna potvrda teze o namjernoj paljevini. U podnožju brda se već skupila ekipa tako da smo tu praktični bili i suvišni jer sa opremom koju su imali nismu mogli ništa drugo doli čekat da se vatra spusti do ceste i tu je pogasit. Bilo je bitno sam da ne pređe u polje.
Kako me zabrinu onaj dim od maloprije krenusmo natrag ka kući. I to u pravom trenutku jer gore nas je dočekalo slijedeće:
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Pridružismo se ekipi koja je gasila...al ovdje je bilo puno puno više promatrača...kako je i magistrala tako je i puno stranih turista zastajkivalo i gledalo što se događa. Svi su puno znali svi govorili kako treba al nitko prstom da makne. Bio sam bijesan da sam već htio počet vikat al kako sam se već prihvatio potezat vatrogasni šmrk (jer nekom srećom je i cisterna upravo stigla) važnije je bilo ispravit ga da se ne presavije kako bi bar spasili da ne pređe magistralu - al preduhitrio me jedan susjed i bome kad je viknu na ove koji gledaju da idu ća a ko 'oće gasti da se prihti grane učinak se odmah vidio.Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Vatrogasci su uspjeli spasit da se ne proširi po vrhovima borova dalje i produžili dalje prema Kuparima jer je prijetilo i doli a mi smo ostali sanirat područjeImage Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
No dok smo se mi bavili sanacijom vatrica nama iza leđa je nastala velika graja (to iza leđa je nekih 500 m zračne linije) a zbog čeka pogledajte sami:
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Nas 20tak je doslovno "poletilo" u tom pravcu jer su kuće bile 2m od vatre (ne moram napominjat da je i prije 15 godina bila ista priča). No srećom tamo je još voda tekla na kapljice pa smo imali s čim gasit i situacija se relativno brzo smirila no između dvije kuće je bilo gadno i da nije stigla cisterna nisam siguran kako bi kuća prošla.
Tu između kuća se složila brojna ekipa momaka a ni sam ne znam odakle su došli...al su svojski prionuli, nagutali se dima al i ugasili. Moja zakonita je bila zadužena za točenje vode u kante. Uz nju su bile još dvije djevojke koje su pomagale a druge žene su uglavnom plakale, zvale upomoć, telefonirale - i mislim se "hvala Bogu što imam takvu zakonitu".
I dok smo mi tu situaciju providili kraju na našem prvom položaju vatra se opet javila...i trči nazad...
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Nije pomagala ni radna bluza kad me pošteno opekla pri naglom naletu bure odletio sam niz među i uspio istegnut tetive...to mi nije trebalo (dok ovo pišem led je na nazi a mislim da će bit još par dana).
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
U ovakvoj situaciji nije nam preostalo ništa drugo doli čekat da malo oganj opadne i da dođe do putića i tu ga granama pritisnut da ne ode dalje...
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
I na kraju nakon što je sve izgorilo što je izgorjet moglo ostaje crnilo i noć-dvije dežurstava da ne bi koji panj koji još gori napravio veću štetu situacija na terenu izgleda ovako
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Image Hosted by ImageShack.us
By prestigio, shot with Canon PowerShot G5 at 2007-08-07
Na kraju mogu zaključit da smo sad mirni do iduće godine dok ne naraste malo trave pa opet ne odluče zapalit...al živi bili pa vidjeli...



07.08.2007. u 08:52 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Komentari da/ne?

prestigio


Pučke mudrosti

coolSvijet pripada strpljivom čovjeku !
coolJedno zrno neće napuniti vreću, ali pomaže.
coolObećaj malo, daj mnogo...
coolAko moraš lagati - budi kratak !
coolBOG će ti dati - ali ti se moraš opskrbiti dok On ne počne davati.
coolBudi učtiv sa svima, pristupačan mnogima, prisan s nekolicinom, a prijateljski samo sa šačicom ljudi.