EX CAPITE

četvrtak, 14.06.2007.

Stampedo...da al udjela prema dole

Temu tkome smetaju investicijski fondovi ostavit ću za neka bolja vremena...
Naime, koliko sam god optimista nije mi drago vidjeti kako već 15 dana jedan od fondova kojeg pratim svakodnevno "PBZ Equity fond" konstantno ide prema dolje...čak i danas!

Jasno mi je kako je ovo drugi kvartal, kako i nije za očekivat neki veliki rast u tom istom kvartalu. Jasno mi je kako je u drugom kvartalu rast od +5,46% još uvijek veći od lanjskog drugog kvartala koji je iznosio +4,11% al svejedno nije mi drago vidjeti ovoliki pad i iz velikog optimiste postajem "zabrinutista" dead

18.05.2007. vrijednost udjela je bila +210,230 a danas je +202,33 što je pad od 3,75 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To za jedan ozbiljan dionički fond nije mali pad!

Ktome još sam dokupio udjela negdje kad je bio 209kn kao ono uhvatio sam ga u padu pa sam profitirao jer će skoro na 211 headbang

Pozitivno je to što se CROBEX normalizirao pa će valjda za par dana cijela priča krenuti u pravom (željenom) smjeru...rolleyes

Primjer PBZ Equity fonda sam odabrao jer mi je trenutno najbliži i najednostavniji za prikazivati, no vjerujem da za svaki fond postoji slična analizica...Naravno postoje i oni koji su bolje prošli te se već oporavili i krenuli pravim smjerom poput Raiffeisen Active što mi isto tako drago za vidjeti smokin

Stoga budimo ipak optimisti lud

14.06.2007. u 18:37 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Komentari da/ne?

prestigio


Pučke mudrosti

coolSvijet pripada strpljivom čovjeku !
coolJedno zrno neće napuniti vreću, ali pomaže.
coolObećaj malo, daj mnogo...
coolAko moraš lagati - budi kratak !
coolBOG će ti dati - ali ti se moraš opskrbiti dok On ne počne davati.
coolBudi učtiv sa svima, pristupačan mnogima, prisan s nekolicinom, a prijateljski samo sa šačicom ljudi.