< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Little miss sunshine

Opis bloga

evo u ovom blogu ću pisati o sebi...o prijateljima
o ljubavi i stvarima koje mi se događaju....xD
ukratko o meni...
zovem se Karla
prezime....
rođena sam 26.8.1995.g.
treniram..odbojku
volim:-odbojku
-tribunj
-svoju obitelj
-prijatelje
-fabria
-Annu
-Mariju
-Tonku
-Anamariju
-Antoniju
-Bettu....xD




Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


× oči su ti umorne kao da si plakala,usne su ti crvene
kao da si ljubila,ne laže malena,nisi ga preboljela
ostao je trag
koliko si ga voljela


×tek kad netko drugi poželi ono što
si ti izgubio shvatiš koliko ti je to zapravo značilo


×neke slike vremenom izblijede,možda neke uspomene
manje vrijede...al nije istina da ljubav prestaje
koga jednom zavoliš u srcu zauvijek ostaje!!!


×najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš
pored njega i znaš da ga nikad nećeš imati

× nemoj plakati,ti si predivno biće
svaka tvoja suza i mene se tiče
svaka tvoja suza i mene boli
jer ja sam prijateljica koja te puno voli!


× jednom kad sunca više ne bude
kad ti mrak obuzme dušu i tijelo
jednom kad lažni osmjeh na usnama počne da boli
ne zaboravi da imaš prijatelja koji te VOLI!


evo jedna moja slika...koma je..al eto
Free Image Hosting at www.ImageShac<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us

franka....naj frendica...predobra je
voli odbojku
voli se zezat
volimo zelene jabuke..hihi


Image Hosted by ImageShack.us

dijana...predobra cura...ide na
mažuretkinje..sviđa joj se jedan
dečko..xD..ma sve naj naj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

emca...naj frendica
luda je...voli sovu
saksofon..hh..ma sve 5


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kiki....mooj naj frend...legenda...
voli ić u pab...hh...x...ma obožavam ga
mogla bi puno o njem p
ričat naravno dobro

Image Hosted by ImageShack.us

nikola...aka noki...nelky...predobar dečko
isto naj frend...ajme legenda...
par dana nije volio češku..xD


kiki..još jedna njegova slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kiki i franka..preslatki su...nicee..o krasno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
naš zajednički blog
leychy
emca..hih
frenkie...best friend

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


× LJUBAV:slobodna...do neki dan sam imala dečka...sada smo
samo frendovi...fabrio...mwaa


× PRIJATELJI:sam ću ih nabrojat i stavit koju njihovu sliku
ekipa iz škole
-ema
-lea
-lucija
-ive
-tina
-ela
-dijana
-rahela
-matea š.

ekipa s odbojke
×frenkie
× doky
×iva
×renata
×sanja
×megy
×marta
sry ak sam nekog zaboravila

dečki: -kiki
-nikola
-bruky
-filip
-tonko
-ivan m.
-karlo
-švajda
-štimac
-mika
-bruno
-brenko
-bruno b.
-domagoj
-ante
-alen (rođo)
×sry ak sam nekog zaboravila

DUFFY STEPPING STONE

I remember way back way back when
I said i never wanna see your face again
Cause you were loving yes you're loving somebody else
And I knew oh yes I knew I couldn't control myself
And now they bring you back into my life again
And so I put on a face just like your friend's
But I think you know oh yes you know whats going on
Cause the feelings in me oh yes in me are burning strong

Chorus

But I will never be your stepping stone
Take it all or leave me alone
I will never be your stepping stone
I'm standing upright on my own

Verse 2
You used to call me up from time to time
And it would be so hard for me not to cross the line
The words of love layed on my lips just like a curse
And i knew oh yes i knew they'd only make it worse
And now you have the nerve to play along
Just like the maestro beats in a song
You got your kicks you get your kicks from playing me
And the less you give the more i want so foolishly

Chorus
But I will never be your stepping stone
Take it all or leave me alone
I will never be your stepping stone
I'm standing upright on my own...

No I will never be your stepping stone
Take it all or leave me alone
I will never be your stepping stone
I'm standing upright on my own

Never be your stepping stone
Take it all or leave me alone
I will never be your stepping stone
I'm standing upright on my own

srijeda, 18.06.2008.

×dan škole i ljetna produkcija...xD×

PETAK × joj ma dan škole...bilo je dobro...ujutro imali generalnu probu...a poslje
naš razred je imo neku prezentaciju bontona...ma neš bolesno...al dobro..
to je dobro prošlo...i zbog tog bontona ja nisam skoro mogla igrat odbojku...hh
al na kraju sam stigla igrat odbojku...jedna učiteljica mi posudila trenirku
da mog igrat...i tak mi igrali protiv nastavnika...ma izgubile...xD...i onda
poslje ostali mi na školskom...tam smo sjedili ja i fabrio...bili su tam i marko,
marija,krtali,matić...ma još ovi ostali...al oni su igrali nogomet...i takoc...mi bili
tak na školskom onda ja i mare i marić išli kuć a fabrio kod tete...ia kod kuće
bili baka dida uja ujna i oni...došli na bratov imendan...i takoc...poslje smo ja,
dodo,ema i tonko išli na dodjelu nagrada...i onda poslje ono najgore...imali
smo nastup...a meni se uopće nije nastupalo zato što sam se posvađala
sa fabriom...ma uglavnom nastup je dobro prošo...i onda ja mikić i dodo išli
na sladoled...njam...hh...i onda sam poslje sladoleda išla kuć sa frankom i
fikom...ma uglavnom to je to...hh


SUBOTA ×ajme opet sam u kazalištu cijeli dan...ma dobro...ajde idem ispočetka
u 10 sati išla sam u kazalište morala sam čuvat djecu...oni su imali generalnu
probu....i takoc..ja njih čuvala...zezala se s njima...ma klinci su preslatki...tam
mi njih presvlačile...igrale se s njima...ma odlično je bilo...i onda kada je malima završila generalna proba onda smo mi imali generalnu probu...ma mi
smo bile umorne jedva smo otplesale to što smo trebale...a dobro...ma sve nam to završilo oko 5 sati...ajoj...ma bile smo umorne...onda sam došla kuć
i morala spremat sobu...koma...al aj dobro...xD


NEDJELJA ×u nedjelju je bilo predobro..opet smo ujutro morali čuvat klince
oni su ujutro imali nastup...joj...ma preslatki su...tam ih opet presvlačile...igrale se s njima...zezale se i takoc...njihov je nastup super prošo...i onda smo nakon njihovog nastupa išle kuć...tam onda odspavala
i onda mi imali nastup...ajoj...hh...ma tam mene bila malo trema zato što
ovu koreografiju nisam najbolje znala..i onda došo red na nas da plešemo
i tam ja onak izađem na pozornicu i vidim tonka tam u prvim redovima ja sam
poludila...ajme koma....ma dobro...a cappela je dobro prošla...ma onda smo
se morale spremat za onu drugu koreografiju...hypervantilation..ak se tak piše..ajoj...to sve neš onak luđački...hhh...ma ugl...i to je dobro prošlo..i takoc....išla ja poslje nastupa kuć...i onda su mama i tata rekli da idu u poljansku po mariju a ona je bila na rođendanu...i takoc ja išla s njima i tam
preljepo je...igrali odbojku..malo mi elena pokazivala tam neke slapove...ma
predobro je bilo...i takoc bila ja malo u poljanskoj pa sam onda išla kuć...ma
uglavnom taj dan mi je bio predobar



| TeLL mE (87) | WrItE Me | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.