svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Little miss sunshine

Opis bloga

evo u ovom blogu ću pisati o sebi...o prijateljima
o ljubavi i stvarima koje mi se događaju....xD
ukratko o meni...
zovem se Karla
prezime....
rođena sam 26.8.1995.g.
treniram..odbojku
volim:-odbojku
-tribunj
-svoju obitelj
-prijatelje
-fabria
-Annu
-Mariju
-Tonku
-Anamariju
-Antoniju
-Bettu....xD




Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


× oči su ti umorne kao da si plakala,usne su ti crvene
kao da si ljubila,ne laže malena,nisi ga preboljela
ostao je trag
koliko si ga voljela


×tek kad netko drugi poželi ono što
si ti izgubio shvatiš koliko ti je to zapravo značilo


×neke slike vremenom izblijede,možda neke uspomene
manje vrijede...al nije istina da ljubav prestaje
koga jednom zavoliš u srcu zauvijek ostaje!!!


×najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš
pored njega i znaš da ga nikad nećeš imati

× nemoj plakati,ti si predivno biće
svaka tvoja suza i mene se tiče
svaka tvoja suza i mene boli
jer ja sam prijateljica koja te puno voli!


× jednom kad sunca više ne bude
kad ti mrak obuzme dušu i tijelo
jednom kad lažni osmjeh na usnama počne da boli
ne zaboravi da imaš prijatelja koji te VOLI!


evo jedna moja slika...koma je..al eto
Free Image Hosting at www.ImageShac<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us

franka....naj frendica...predobra je
voli odbojku
voli se zezat
volimo zelene jabuke..hihi


Image Hosted by ImageShack.us

dijana...predobra cura...ide na
mažuretkinje..sviđa joj se jedan
dečko..xD..ma sve naj naj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

emca...naj frendica
luda je...voli sovu
saksofon..hh..ma sve 5


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kiki....mooj naj frend...legenda...
voli ić u pab...hh...x...ma obožavam ga
mogla bi puno o njem p
ričat naravno dobro

Image Hosted by ImageShack.us

nikola...aka noki...nelky...predobar dečko
isto naj frend...ajme legenda...
par dana nije volio češku..xD


kiki..još jedna njegova slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kiki i franka..preslatki su...nicee..o krasno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
naš zajednički blog
leychy
emca..hih
frenkie...best friend

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


× LJUBAV:slobodna...do neki dan sam imala dečka...sada smo
samo frendovi...fabrio...mwaa


× PRIJATELJI:sam ću ih nabrojat i stavit koju njihovu sliku
ekipa iz škole
-ema
-lea
-lucija
-ive
-tina
-ela
-dijana
-rahela
-matea š.

ekipa s odbojke
×frenkie
× doky
×iva
×renata
×sanja
×megy
×marta
sry ak sam nekog zaboravila

dečki: -kiki
-nikola
-bruky
-filip
-tonko
-ivan m.
-karlo
-švajda
-štimac
-mika
-bruno
-brenko
-bruno b.
-domagoj
-ante
-alen (rođo)
×sry ak sam nekog zaboravila

DUFFY STEPPING STONE

I remember way back way back when
I said i never wanna see your face again
Cause you were loving yes you're loving somebody else
And I knew oh yes I knew I couldn't control myself
And now they bring you back into my life again
And so I put on a face just like your friend's
But I think you know oh yes you know whats going on
Cause the feelings in me oh yes in me are burning strong

Chorus

But I will never be your stepping stone
Take it all or leave me alone
I will never be your stepping stone
I'm standing upright on my own

Verse 2
You used to call me up from time to time
And it would be so hard for me not to cross the line
The words of love layed on my lips just like a curse
And i knew oh yes i knew they'd only make it worse
And now you have the nerve to play along
Just like the maestro beats in a song
You got your kicks you get your kicks from playing me
And the less you give the more i want so foolishly

Chorus
But I will never be your stepping stone
Take it all or leave me alone
I will never be your stepping stone
I'm standing upright on my own...

No I will never be your stepping stone
Take it all or leave me alone
I will never be your stepping stone
I'm standing upright on my own

Never be your stepping stone
Take it all or leave me alone
I will never be your stepping stone
I'm standing upright on my own

četvrtak, 22.05.2008.

fešta na sokolovcu

evo mene..dugo nisam pisala..ma komp bio neš smrdan...ccc...ma
ugl...eto došla sa malo napisat o sestrinoj krizmi...mislim već je odavno
imala al nije slavila...i onda je ove nedjelje slavila...joj bilo predobro...ajde
da krenem od početka...ujutro oko 6 h sam se probudila...išla u 7 na misu
i onda došla kuć...pa išla na sokolovac..tam se slavilo...i takoc...bila ja gore
sa svojim nekim tetama..i mi tam namještali stolove...sve spremili...i onda
prvi gost koji je došo je bratić..matej...i takoc malo po malo dolazili gosti...prvo
ovi koji žive blizu požege...pa onda zagebčani...sestrične i ostali...ma ludo...
ma ugl...u početku bilo dosadno..al dobro...onda ono najbolje...došli next time
joj...odlični su..to je bilo iznenađenje za seku...ovak ajde da malo to opišem..
bilo oko 3 sata popodne...oni došli jedva na sokolovac...mare ih nije vidla kak
su ušli tam...i onda oni se smjestili...ponjeli gitare...poklon...malog nekesa...to
je inače medo...kojeg je mare dobila od njih....i takoc...mare izašla...i oni joj
otpjevali pjesmu dvije tužne godine...njihovu pjesmu....i takoc...malo se zezali
mare ih sve izgrlila...i takoc...onda opet oni malo svirali...mi pjevali...i onda
igrali odbojku...opet se zezali...pa smo onda išli večerat..tam je njavro svima
vadio juhu i sve...ma zezali se...i takoc večerali...i onda su oni morali ić kuć
..al dobro...otišli oni..mi još malo ostali..pa smo išle ja mare i jelena isto kuć
i onda ja legla u krevet i zaspala..joj..hheh..bila sam preumorna...e da fabrio
sutra dolazi u ulic tam kod mene...onda u subotu idemo na matu bulića...
hh...idemo ja i fabrio,matea i tomo,ema i kiki..i možd fika i franka...ugl
svi idemo u parovima....hh..jedva čekam



| TeLL mE (6) | WrItE Me | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.