SEX i MI - Svijet iza crnih naočala... - Blog.hr <body>
Design by: Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJI PRIJATELJI...



Ivan Jurin..ah što da vam kažem jednostavno
CIOBAR


Naš NWR,moj dobri frend...POREMEĆEN JEE



Moja luda frendica kussy-(da vidite sise...)


Moj naj frend ČIZA-tip je malo odvaljen



Naj luđa cura uz kussy (naravno) -gaby



Ah šta da vam kažem... Marija


Jedna cool cura,je da je plava-miss No

utorak, 26.09.2006.

SEX i MI



Grubo govoreći jebači se dijele na one rijetke dobre,i na one užasno loše…
oni dobri fakat „znaju znanje“ i imaju određenu alatku,a među njima vrlo je malo onih
koji kad naiđu na partnericu koja je na njihovom nivou,znaju je cijeniti!.!.!
Preostali su toliko ponosni na svoju izvedbu da misle kako svaka cura koju su
počastili vjeruje da je zgrabila Boga za bradu i mora biti oduševljena već time što su na nju potrošili svoje vrijeme i trud.

No najveći dio jebača misli isto,da im svaka žena mora biti zahvalna na tom što samo nose svoje „alatke“,pa iz tog razloga nikad nisu ševili ni ti će…
Nasuprot njima,u koje spada cijelo moje društvo,a posebno b.b.b-ovac,nalaze se oni užasni jebači koji kako tvrde žene znaju biti pomalo i dražesniji od „mega jebač“.

No jedno je sigurno O ukusima se ne raspravlja. Znanje se može naučiti ali treba imati i mota. Pretpostavka svi znamo voziti auto ali sumaher je prvak (majstor svog posla) sto bi onda trebalo značiti da se svi znamo seksati ali da su svi majstori?! Mislim da to i ne ide bas tako….
Zato očekujem komentariće na ovu temu i pozdrav:b.b.b.-ovcu,Pe…,Kr…,Neweri,da Killeru,Čizi,Kosonji,mojoj maloj JOSIPI i ostalima….
POZZZ

- 11:44 - Komentiraj (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.