Dodirni me slucajno akordi - Stranica za upoznavanje

utorak , 18.12.2018.

Massimo – Dodirni me slucajno










Click here: Dodirni me slucajno akordi






Gledam te nekim drugim ocima upravo onako kako ne treba U tebi je Vojvodina zaspala Sto izvora nigde obala I ne shvatam sta mi se desava Nedostaje mi rec koja resava U tebi je neka tajna ostala Ko muzika starih majsotra Ref 2x Dodirni me sasvim slucajno poljubi me filmski nestvarno I najlepse kad je prestani Okreni se i nestani Osecam nesto cudno u vazduhu Ceo svet na jednom jastuku Na postelji od punog meseca Nikom se ovde nespava Ref 2x. Osecam nesto cudno u vazduhu ceo svet na jednom jastuku na postelji od punog meseca nikom se ovde ne spava.



dodirni me slucajno akordi

F U prolazu smo svi, C svakom se vrijeme isto troši, Dm svakom je dan bogom dan, E netko ce ljubit, a netko ostat sam. Similar Artists of Massimo Savić. Za tvojim pogledom cu pogledom, bilo da si tu, il' ko zna kol'ko daleko. Novi Akordi za gitaru, Tabovi dorirni gitaru, Skola gitare, Guitar pro radovi, Power Tab, sve na jednom mjestu.



dodirni me slucajno akordi

Dodirni Me - Za tvojim dodirom ako potonem, pusti me nek potonem.



dodirni me slucajno akordi

Am F Za tvojim korakom ću ponovo, Dm G Am bilo da sam sam, ili s tobom zajedno. Am F Za tvojim dodirom ako potonem, Dm G Am pusti me, nek potonem. F U prolazu smo svi, C svakom se vrijeme isto troši, Dm svakom je dan bogom dan, E netko će ljubit, a netko ostat sam. Refren Am Dodirni me slučajno, Dm kad bez daha ostanem, E izvuci me sa dna ponovo, Am ne daj me. E Am Dodirni me slučajno, Dm udahni mi život ponovo, E ti to možeš sigurno, F E rukom koju znam vec odavno. Solo: F,Am,F,E x2 Za tvojim pogledom ću pogledom, bilo da si tu, il' ko zna kol'ko daleko. Za tvojim dodirom ako potonem, pusti me nek potonem. U prolazu smo svi, svakom se vrijeme isto troši, svakom je dan bogom dan, netko ce ljubit, a netko ostat sam. Na kraju u refrenu: Fmaj E rukom koju znam već odavno. Akordi Note Massimo - Dodirni me slučajno.



Lekcije Za Gitaru
Gledam te nekim drugim ocima upravo onako kako ne treba U tebi je Vojvodina zaspala Sto izvora nigde obala I ne shvatam sta mi se desava Nedostaje mi rec koja resava U tebi je neka tajna ostala Ko muzika starih majsotra Ref 2x Dodirni me sasvim slucajno poljubi me filmski nestvarno I najlepse kad je prestani Okreni se i nestani Osecam nesto cudno u vazduhu Ceo svet na jednom jastuku Na postelji od punog meseca Nikom se ovde nespava Ref 2x. Novi Akordi za gitaru, Tabovi za gitaru, Skola gitare, Guitar pro radovi, Power Tab, sve na jednom mjestu. Massimo mme Stine 6. Osecam nesto cudno u vazduhu ceo svet na jednom jastuku na postelji od punog meseca dodrni se ovde ne spava. Am Dm Za tvojim korakom cu ponovo, G Am bilo da sam sam, ili s tobom zajedno. U prolazu smo svi, svakom se vrijeme isto troši, svakom je dan bogom dan, netko ce ljubit, a netko ostat sam. Am Dodirni me slucajno, Dm udahni mi život ponovo, E ti to možeš sigurno, F E rukom koju znam vec odavno. I ne shvatam sta mi se desava nedostaje mi rec koja resava u tebi je neka tajna ostala ko muzika starih majstora. Am Dm Za tvojim korakom cu ponovo, G Am bilo da sam sam, ili s tobom zajedno. U prolazu smo svi, svakom se vrijeme isto troši, svakom je dan bogom dan, netko ce ljubit, a netko ostat sam. Za tvojim dodirom ako potonem, pusti me nek potonem. Am F Za tvojim korakom ću ponovo, Dm G Am bilo da sam sam, ili s tobom zajedno.

[Napaljivanje rijecima|Sex free domaci|Banja luka upoznavanje]






Oznake: Massimo, &, Dodirni, me, slucajno

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.