četvrtak, 10.08.2006.

Ostaju tragovi jer ja odlazim...

Pa...hm,eto došlo je vrijeme da se javim. Danas putujem pa me neće biti
neko vrijeme. Čisto sumnjam da vas zanima di putujem,kod koga,zašto i
te spike pa ću vam samo reć da se vračam za nekih 15-ak dana. Uglavnom,
idem malo uživat. Idem se maknut od stalno istih osoba i istog grada i iste
sredine,istih ulica,istih kvartova,istih pasa,istih mačaka...khm,jesam ja to
počela komplicirat malo? Ma ok ionako me nećete čut pa ne zamjerajte wink
Eh...eo stvarno ne znam šta da vam još otipkam osim toga da pišete postove
(ali ne preduge jer mi se onda ne da čitat :)))) Da,samo za mene,pih...hehe
i ostavite mi koji komentar čisto da mi ostane nešto za uspomenu. Sad vas
pozdravljam i šaljem vam veeeliku pusu. Ostajte mi zdravi i pametni,haha...
Ajde chitamo se...da,da,da,da...poooooz!

- 11:25 - Tvoje riječi ( 19 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>