petak, 04.08.2006.

Ljetna kiša

Pa...kao što možete primjetiti,stavila sam novi dizajn,koji je onako...baš po
mom ukusu hehe. Eto tako...iako ne volim kišu moram priznat da mi je ovih
dana nekako godila,vjerojatno zbog toga što ove vrućine ubijaju u pojam...
bar smo mogli ljepše spavati,yap. Na jednom sam blogu pročitala kako nekoj
ženski godi miris mokrog asfalta,nakon kiše.Čudno ali počela sam primječivat
da je imala pravo, baš nekako opušta, neam pojma... A non fa bitno. Ljetna
kiša, mmm...super! Eo neam više niš pametno za otipkat pa ću vam ubacit
nešto što će neke (posebno cure) zanimat. Pa...pročitajte. Kiss svima i pozz


M:Hoćeš li ići samnom gledati film?
Ž:Već sam ga gledala!

M:Idemo kod tebe ili kod mene?
Ž:I jedno i drugo!Ti kod tebe,a ja kod sebe!

M:Možeš li mi dati svoje ime?
Ž:Zar već nemaš jedno?

M:Što bi rekla kad bih te pitao dali se žečiš oženiti samnom?
Ž:Ništa,nemogu pričati i smijati se u isto vrijeme!

M:Tvoje lice mora da je zavrtjelo par glava!
Ž:A tvoje par želudaca!

M:Ideš van samnom u subotu?
Ž:Nemogu!Ovu subotu imam glavobolju!

M:Kako si se tako proljepšala?
Ž:Mora da sam dobila tvoj dio ljepote!

M:Bok!Zar već nismo jednom izašli?Ili dvaput?
Ž:Jednom!Ne ponavljam istu grešku dva puta!

M:Mogu te počastit pićem?
Ž:Radije bi uzela novac!

M:Tvoje tijelo je kao hram!
Ž:Žao mi je,ali danas nema mise!

M:Ja sam fotograf!Tražio sam lice poput tvog!
Ž:A ja sam kirurg!Tražila sam lice poput tvog!

M:Mala,koji je tvoj znak?
Ž:Zabranjen ulaz!

M:Mislim da bih te mogao usrećiti!
Ž:Zašto?Zar odlaziš?

M:Pa što radiš u životu?
Ž:Predstavljam se za osobu ženskog spola!

M:Ajde nemoj se sramit,pozovi me van!
Ž:Dobro,izađi van!

M:Išao bih i na kraj svijeta zbog tebe!
Ž:A bi li tamo i ostao?

M:Kad bih te mogao vidjet golu umro bi sretan!
Ž:Kad bi ja tebe vidla golog,umrla bi od smijeha!

M:Gdje si bila cijelog mog života?
Ž:Skrivala sam se od tebe!

M:Nisam li te već negdje vidio?
Ž:Jesi,zato više ne idem tamo!

M:Dali je ovo mjesto slobodno?
Ž:Je,a bit će i ovo ako ti tu sjedneš

- 00:25 - Tvoje riječi ( 36 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>